!!
No se kosmetologi ei tasan tarkkaan suoraan mistään huulipunasta sivele kenenkään huulille vaan siveltimellä.Alkuperäinen kirjoittaja häh;23609151:ja itse et käy koskaan kosmetologilla?
No se kosmetologi ei tasan tarkkaan suoraan mistään huulipunasta sivele kenenkään huulille vaan siveltimellä.Alkuperäinen kirjoittaja häh;23609151:ja itse et käy koskaan kosmetologilla?
Sen olen tiennyt, että ne käyttää samoja ripsivärejä ym. meikatessaan ihmisiä. Mutta ihonpudistuksessa ne pesusienet, mitenhän ne puhdistetaan? Ei ne kertakäyttöisiä kyllä ole.. Yöööks hei miksi kerroit, mä en olisi halunnut ajatella koko asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja häh;23609151:ja itse et käy koskaan kosmetologilla?
tämän takia meillä avataan ja uudelleenpaketoidaan KAIKKI lahjoitukset. jotkut lahjoittajat ovat siitä närkästyneet, mutta ihan oikeasti, ei lapselle menevää joululahjaa voi laittaa eteenpäin ennen kuin on varmistettu että niissä todellakin on lapselle lahjaksi sopivaa tavaraa :|lahjoituksilla hyväntekeväisyyttä harjoittavalla kirpputorilla olen törmännyt ihmisten tekemiin jalomielisiin varattomille lapsille suunnattuihin henkilölahjoituksiin: jossain pienelle tytölle tarkoitetussa paketissa on rikkinäiset, oikeasti paskaset eli ulosteessa olevat vanhat papan kalsarit, toisessa käytetyt mummojen alushousut puhkikäytettyjen vaikuisten villasukkine kera ja kolmannessa särkyneitä lasimaljakoita. Lapsille, Oikein Hyvää Joulua.
Onneksi joukossa on oikeasti tunteella annettuja ja tehtyjä lahjojakin, mutta todella paljon on ihan uskomatonta törkyä.
Ja ei sillä siveltimelläkään oteta siittä huulipunasta tai ainakaan itse en ota, vaan puhtaalle spaattelilla..No se kosmetologi ei tasan tarkkaan suoraan mistään huulipunasta sivele kenenkään huulille vaan siveltimellä.
Ne aurinkolasit mistä heijastu jonku rinnat tai käytetyt kestositeet... Toi käytetty dildo on aika
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23609137:Huutiksessa joku myi meikkejä... Kajaaleja, huulipunia, luomivärejä... Ja sit siin luki vielä, että hänellä ei ole silmätulehdusta tai huuliherpestä. Että namskista vaan, kiitos mielikuvasta. Osaksi käytettyjä ne siis oli. Kajaalikin oli joku pieni nysä. Hyi tauti.