Oudoin / karmivin / mieleenpainuvin myyntiartikkeli kirpputorilla tai huutonetissä?

"höh"
[QUOTE="vieras";23609108]jep. täällä oli joskus siihen linkki ja sitäkautta "tutustuin" tähän taideteokseen. jos se on vielä siellä eikä kukaan ole huutanut niin veikkaan että vois haulla löytyä "itse tehty kortti"[/QUOTE]

ei löytyny!
 
.......
lahjoituksilla hyväntekeväisyyttä harjoittavalla kirpputorilla olen törmännyt ihmisten tekemiin jalomielisiin varattomille lapsille suunnattuihin henkilölahjoituksiin: jossain pienelle tytölle tarkoitetussa paketissa on rikkinäiset, oikeasti paskaset eli ulosteessa olevat vanhat papan kalsarit, toisessa käytetyt mummojen alushousut puhkikäytettyjen vaikuisten villasukkine kera ja kolmannessa särkyneitä lasimaljakoita. Lapsille, Oikein Hyvää Joulua.

Onneksi joukossa on oikeasti tunteella annettuja ja tehtyjä lahjojakin, mutta todella paljon on ihan uskomatonta törkyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23609151:
ja itse et käy koskaan kosmetologilla?
Sen olen tiennyt, että ne käyttää samoja ripsivärejä ym. meikatessaan ihmisiä. Mutta ihonpudistuksessa ne pesusienet, mitenhän ne puhdistetaan? Ei ne kertakäyttöisiä kyllä ole.. Yöööks hei miksi kerroit, mä en olisi halunnut ajatella koko asiaa. :D
 
"vieras"
Kirpparilla koirantalja. Jonkun pystykorvan tai vastaavan. No joku näppärä voi tehdä vaikka rukkaset.
Ihmettelen itseäni, miten se tuntui vähän kammottavalta, eihän siinä oikeasti ole eroa johonkin lampaan, hirven tai lehmän taljaan, noin periaatteessa.
 
"vieras"
lahjoituksilla hyväntekeväisyyttä harjoittavalla kirpputorilla olen törmännyt ihmisten tekemiin jalomielisiin varattomille lapsille suunnattuihin henkilölahjoituksiin: jossain pienelle tytölle tarkoitetussa paketissa on rikkinäiset, oikeasti paskaset eli ulosteessa olevat vanhat papan kalsarit, toisessa käytetyt mummojen alushousut puhkikäytettyjen vaikuisten villasukkine kera ja kolmannessa särkyneitä lasimaljakoita. Lapsille, Oikein Hyvää Joulua.

Onneksi joukossa on oikeasti tunteella annettuja ja tehtyjä lahjojakin, mutta todella paljon on ihan uskomatonta törkyä.
tämän takia meillä avataan ja uudelleenpaketoidaan KAIKKI lahjoitukset. jotkut lahjoittajat ovat siitä närkästyneet, mutta ihan oikeasti, ei lapselle menevää joululahjaa voi laittaa eteenpäin ennen kuin on varmistettu että niissä todellakin on lapselle lahjaksi sopivaa tavaraa :|
 
voi ei
[QUOTE="liiu";23609207]Tänään just näin kirpparilla fazerin parhaat karkkipussin josta oli luultavasti muutama otettu ja pussi oli suljettu kumilenkulla. Samassa pöydässä oli pakastepussissa ruskeita pieniä kertakäyttömukeja (vesiautomaatista pöllitty n. 10cm korkee kasa) 2e.[/QUOTE]

SIIS OIKEESTI :D:D Toisaalta ymmärtäisin että joku veis ihan huvikseen tai kokeillakseen tällasia kirpparille jos se olis ilmasta mutta kai ne oikeesti kuvittelee tolla tienaavansa kun kerran maksavat pöydästäkin :D
 
"vieras"
no huh huh mitä porukka kauppaa :O
tuo kortti on ihan kiva ja sitä joku mummo tai kummi vois ilahtua, mutta enpä vieraana ihmisenä sitä kyllä tahtoisi edes ilmasiksi siinä mielessä, että sen sitten jollekin lähettäisin.
 
"Kipsukka"
[QUOTE="vieras";23609055]onhan näitä dildoja huutiksessakin :D eihän tässä nyt sanota että sitä on oikeasti käytetty, mutta että se ei ole enää paketissa ja sitä o hivelletty ja "uudenveroinen" niin eipä tulis mieleenkään moista huutaa xD

kiva dildo halvalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! 9.75 € - Välineet - K-18 - Huuto.net (avoin)[/QUOTE]

Voi kauhee! Piti olla ihan varovainen, ettei paina vahingossa "osta heti" nappia! :D

Karmivin on/oli kyllä tuo huuto.neti aito ihmisen pääkallo! Mistä lie kallo peräisin...?
 
"Lila"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23609137:
Huutiksessa joku myi meikkejä... Kajaaleja, huulipunia, luomivärejä... Ja sit siin luki vielä, että hänellä ei ole silmätulehdusta tai huuliherpestä. Että namskista vaan, kiitos mielikuvasta. Osaksi käytettyjä ne siis oli. Kajaalikin oli joku pieni nysä. Hyi tauti.

Vanhat meikit ovat ihan vakiotavaraa kirppareilla. Itse en kyllä ostaisi. Ensin jossain varastossa, siten kaupan hyllyllä, jonkun meikkipussissa pyörii ties kuinka kauan ja sitten vielä roudataan kirpparille. Kyllä ne ovat jo niin vanhoja ja pilalle menneitä, että YÖKS!
 
huhuhu
Vanhat meikit, sidepaketti mikä avattu ja siitä otettu siteitä (ei sinänsä karmiva mutta outo myyntiartikkeli, itse en olisi viitsinyt alkaa tuota myymään??), ilmaisena saadut tavarat (heijastimet, kynät, mainos dvd) mitä myydään kalliilla eteenpäin. Ja just tänään bongasin pitsistringit joissa oli vielä haaroissa tummentumaa, ne oli levitelty pöydälle niin ettei tarvinnu ku vilkasta niin huomas tahrat.. En myis alusvaatteita ellei olis IHAN OIKEASTI käyttämättömiä ja laput kii..
 

Yhteistyössä