U
Ugh
Vieras
Mulla on ehkäisykapselit käytössä ollut jo pari vuotta mutta nyt oireet on saanut epäilemään raskautta. Pari viikkoa sitten alkoi päänsärky, väsymys ja nuha. Nyt on viikon verran tuntunut kuukautismaisia kipuja vatsan oikealla puolella. Myös virtsaamisen tarve on lisääntynyt ja iltaisin tulee paha olo. Suu on kuiva ja nälän tunne vaikka ei tee mieli syödä. Samoin ihmeelliset tunteiden purkaukset ovat yleisiä...
En ole koskaan saanut positiivista raskaustestiä vaikka olen 2 kertaa ollut raskaana. Toinen raskauksista alkoi ehkäisystä huolimatta mutta meni kesken. Siksi en oikein luota hormonaalisiin ehkäisyihin.
Aikaisemmin olen kuvitellut oireita kun on ollut vauvakuumetta mutta tänään havahduin näihin oireisiin kun siskoni alkoi utelemaan mahdollisesta raskaudesta oudon käytökseni perusteella.
Tiedän että testi pitäisi tehdä mutten luota niihin yhtään.
Onneksi perjantaina on gynelle aika...
Huh, olipas helpottavaa purkaa tämä johonkin :0
En ole koskaan saanut positiivista raskaustestiä vaikka olen 2 kertaa ollut raskaana. Toinen raskauksista alkoi ehkäisystä huolimatta mutta meni kesken. Siksi en oikein luota hormonaalisiin ehkäisyihin.
Aikaisemmin olen kuvitellut oireita kun on ollut vauvakuumetta mutta tänään havahduin näihin oireisiin kun siskoni alkoi utelemaan mahdollisesta raskaudesta oudon käytökseni perusteella.
Tiedän että testi pitäisi tehdä mutten luota niihin yhtään.
Onneksi perjantaina on gynelle aika...
Huh, olipas helpottavaa purkaa tämä johonkin :0