Ottakaas mallia tästä äidistä palstan mammat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai et kaikkien pitäis olla samasta muotista tehtyjä?kyllähän se on totuus,et jos pitää huolta itsestään vuosia ennen raskautta/synnytystä,niin palautuu nopeasti samoihin mittoihin..ja muuten,oletko itse samassa kuosissa?

Eikä välttämättä sittenkään. Siis palaudu. Minua lohdutti tietää, että on myös ihan yksilöllistä, kuinka nopeasti palautuu.

T. Himourheilija, joka ei vuodessakaan vielä mahtunut pöksyihinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
ai et kaikkien pitäis olla samasta muotista tehtyjä?kyllähän se on totuus,et jos pitää huolta itsestään vuosia ennen raskautta/synnytystä,niin palautuu nopeasti samoihin mittoihin..ja muuten,oletko itse samassa kuosissa?

En edes ole äiti ja siltikään en näyttäisi tuolta edes kirurgin veitsen jälkeen. Painoindeksi varmaan mulla on kyseistä rouvaakin pienempi, mutta kun vartalomalli on mitä on .

Ihan tyytväinen olen silti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suomalaiset naiset eivät pysty samaan kuin kaunis Gisele. Sääli:(

Suomalaiset?? :o eipä niitä muissakaan maissa joka oksalla kasva.Hyvä niin..
Jos kauniista puhutaan niin mä en näe hänessä sitä kauneutta mikä on minun mieleen naisessa mutta hänen vartalo on kyllä jumalainen!!

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
En edes ole äiti ja siltikään en näyttäisi tuolta edes kirurgin veitsen jälkeen. Painoindeksi varmaan mulla on kyseistä rouvaakin pienempi, mutta kun vartalomalli on mitä on .

Niin, mutta ovatko muut tyytväisiä sinuun?

Mitä helvetin väliä sillä on onko joku muu tyytyväinen?

Elätkö sä elämääsi muita varten? Sääli... :(

Hyvännäköinen on! Onnea hänelle :D Ei kyllä IHAN riitä oma itsekuri tuohon. I like food :)
Vaikka ei täälläkään mikään ruma akka ole niin huippumallit on toki asia erikseen.

Liian laiha rimppakinttu mun makuun, mutta muuten olin ihan yhtä timmissä kunnossa vielä toisen lapsen synnyttyä, kun olin 29v :) Mitat oli 167cm/52kg kuukausi synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:

On sillä paljonkin.

On sillä paljonkin.

Eipä ole mun päänsärky jos joku ei mun kroppaan ole tyytyväinen! :D Voe herraisä!

No onhan toi hyvännäkönen.

Mutta että mun pitäisiolla samanmoinen? Ei onnistu vaikka kuinka yrittäisin =) Kyllä noi lapset mun ruhooni jätti sen verran jälkiä.
Ja oikeesti, ei kenenkään muun kun mun ja korkeintaan miehen tartte tykätä mun ulkonäöstäni.

Naama mulla ei mikään hirveän nätti ole eikä mulla mallin hommiin pituus riitä, mutta siis kyllä mä olin ihan hyvässä kunnossa 2kk synnytyksen jälkeen. Itseasiassa jo laitokselta kotiin päästessä (3pv) olin samanpainoinen ku ennen raskautta. Jälkitarkastuksessa olin (6vk) olin jo pari kiloa kevyempi ja paljon paremmassa fyysisessä kunnossa verrattuna ennen raskautta...

Mulle tuli yllätyksenä, että raskaus ei automaattisesti pilaa kroppaa ja jätä kauheeta läskikasaa vuosikausiksi vaa että siitä voi tosiaan palata itsensänäköiseksi ihan 2-3 päivässä :D (paitsi toki jalkojen välistä... :laugh: siihen meni vähän pitempi aika!)

On sillä paljonkin.

Olen pahoillani jos noin ajattelet. Elämäsi taitaa olla aika köyhää jos menet sen mukaan mitä muut haluavat. :hug:

Palstalla ei ole yhtään ketjua jossa mammat kehuvat toistensa ulkonäköä?:whistle:

Jos vatsasta ja hoikkuudesta puhutaan niin samanmoinen olen ollut. Ei paino juuri noussut ja vatsa palautui, viisi kertaa. Lyhyt kyllä olen etten mallista kävisi.
Sterilisaation, sen purun ja sektion jälkeen on kyllä pieni pussi, joka ei häviä, vaikkei vatsaa olekaan. Kaikki leikattu samasta kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Naama mulla ei mikään hirveän nätti ole eikä mulla mallin hommiin pituus riitä, mutta siis kyllä mä olin ihan hyvässä kunnossa 2kk synnytyksen jälkeen. Itseasiassa jo laitokselta kotiin päästessä (3pv) olin samanpainoinen ku ennen raskautta. Jälkitarkastuksessa olin (6vk) olin jo pari kiloa kevyempi ja paljon paremmassa fyysisessä kunnossa verrattuna ennen raskautta...

Mulle tuli yllätyksenä, että raskaus ei automaattisesti pilaa kroppaa ja jätä kauheeta läskikasaa vuosikausiksi vaa että siitä voi tosiaan palata itsensänäköiseksi ihan 2-3 päivässä :D (paitsi toki jalkojen välistä... :laugh: siihen meni vähän pitempi aika!)

Ei se paino kaikkea kerro vaan myös esim. se, jääkö mahanahka roikkumaan ja minkänäköiseks se jää. Mut siihen nyt ei loppujen lopuks voi ite kauheasti vaikuttaa... Pitäisiköhän miesten keksiä keino, jolla he voisivat kantaa lapsen ja synnyttää naisten sijaan, jottei naisten vartalot menisi pilalle...

Yhteistyössä