A
"aapee"
Vieras
Haluan oikeasti tietää mitä te tekisitte, minä en tiedä?
Miehen miinus ja positiiviset puolet:
-juo
-pitää tunteita sisällään ja tukahduttaa ne juomalla
-lupaa lopettaa, mutta ei lopeta
-miehellä on ulosotossa velat joita ei pysty koskaan maksamaan
-taipumusta masennukseen
-on aikaisemmin valhdellut juomisestaan, nykyään tekee sen avoimesti.
-on valehdellut raha asioista
-jos on riitaa saattaa hän juoda aamusta iltaan
+lempeä ihminen
+rakastaa lapsiaan (meillä on yksi lapsi ja hänellä on edellisestä liitosta lapsia)
+viettää aikaa lasten kanssa ja tykkää touhuta ja leikkiä
+ottaa minut huomioon ja ajatteee minua paljon tekemisissä
+mahtavaa seksiä
+suhde on loistava, kun hän en juo
+harvoin on änkyräkänissä
+ei räyhää tai ole väkivaltainen
+ei istu baareissa vaan on kotona
+kotitöitä tehdään yhtä paljon
Olen nyt tilanteessa, että en tiedä mitä tehdä. Moni voi elää suhteessa jossa toinen tissuttelee, minua se taas häiritsee. Olen koittanut elää sen asian kanssa, mutta loppujen lopuksi toi juominen ahdistaa. Monesti on tästä riidelty ja sama aina vaan toistuu, ei hän lopeta sitä koskaan. Sen nyt tiedän. Eli minun pitää valita, elänkö tuon asian kanssa vai enkö?
En ole itsekkään mikään raitis ihminen, mutta alkoholia menee tilanteissa joihin se sopii.
Miehen miinus ja positiiviset puolet:
-juo
-pitää tunteita sisällään ja tukahduttaa ne juomalla
-lupaa lopettaa, mutta ei lopeta
-miehellä on ulosotossa velat joita ei pysty koskaan maksamaan
-taipumusta masennukseen
-on aikaisemmin valhdellut juomisestaan, nykyään tekee sen avoimesti.
-on valehdellut raha asioista
-jos on riitaa saattaa hän juoda aamusta iltaan
+lempeä ihminen
+rakastaa lapsiaan (meillä on yksi lapsi ja hänellä on edellisestä liitosta lapsia)
+viettää aikaa lasten kanssa ja tykkää touhuta ja leikkiä
+ottaa minut huomioon ja ajatteee minua paljon tekemisissä
+mahtavaa seksiä
+suhde on loistava, kun hän en juo
+harvoin on änkyräkänissä
+ei räyhää tai ole väkivaltainen
+ei istu baareissa vaan on kotona
+kotitöitä tehdään yhtä paljon
Olen nyt tilanteessa, että en tiedä mitä tehdä. Moni voi elää suhteessa jossa toinen tissuttelee, minua se taas häiritsee. Olen koittanut elää sen asian kanssa, mutta loppujen lopuksi toi juominen ahdistaa. Monesti on tästä riidelty ja sama aina vaan toistuu, ei hän lopeta sitä koskaan. Sen nyt tiedän. Eli minun pitää valita, elänkö tuon asian kanssa vai enkö?
En ole itsekkään mikään raitis ihminen, mutta alkoholia menee tilanteissa joihin se sopii.