Jos miestänne epäiltäisiin esim. pedofiliasta, insestistä tms, ottaisitko eron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pystyisitkö jatkamaan avioelämää miehen kanssa, jonka et varmasti tiedä olevan syytön? Entä mitä ajattelette naisista, jotka jatkavat seurustelua tällaisen miehen kanssa, vaikka mies tuomittaisiin? Pidättekö silloin sitä naistakin pahana vai onko hän vain hyväuskoinen? Minä en kyllä pystyisi enää olemaan sellaisen miehen kanssa, jota tommosesta epäiltäis, en vois elää sen asian kanssa, että mun mies olisi mahdollisesti pedofiili.

Epäilys on epäilys.
Eriasia jos ukko suoraa moista tunnustaisi tehneensä. Ja jos jäisi tollasesta kiini niin tuskin voisin jatkaa elämää hänen kanssaan.
Mutta pelkästä epäilystä/syytöksestä en ulos heittäs.

Luottaisin siihen omaan sen hetkiseen fiilikseen. Jos olisi itselläkin epäilyjä, eroa varmasti miettisinkin, mutta jos olisin ns. varma että on syytön, mulle olisi ihan sama mitä muut sanoo.

Jos nyt ihan saivartelemaan ruvetaan niin ei kukaan voi tietää onko oma mies pedofiili ennenkuin se todistetaan jotenkin :whistle: Eli kaikkien pitää nyt ruveta epäilemään ja jättää ne ukot =)

Syyttömiäkin epäillään, ja kukaan ei voi koskaan olla omasta miehestään 100% varma, joten jos poliisit/oikeus kukalie toteaisi ettei mitään ole tapahtunut, ja jos itsekin uskoisin samoin, niin en ottaisi eroa vaan tukisin miestäni.
Mutta jos mies tunnustaisi tehneensä jotain sellaista, tai jäisi siitä muuten kiinni niin ettei kyseessä enää olisi pelkkä epäilys, niin äijä olisi hyvinkin äkkiä ex-äijä, vieläpä munaton sellainen (munat naulaisin mökin aitan seinään |O ).

Riippuu kuka epäilee!!!!!!!
Jos ite edes epäilisin ottaisin eron!!!!
Naiset/äidit jotka kattoo vierestä ovat enemmän syyllisiä kuin sairaat miehensä!!!!!!
Sivusta katsojille ja pedofiileille kovemmat rangaistukset!!!!!!!!!
Tässä asiassa olen ehdoton EI ARMOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aina ei kaikkea pysty todistamaan. Kaikki varmaan uskoisivat omia lapsiaan, jos he tällaista kertoisivat? vaikka ei näyttöä olisikaan tapahtuneesta. En usko, että yksikään lapsi/nuori sellaista valehtelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystyisitkö jatkamaan avioelämää miehen kanssa, jonka et varmasti tiedä olevan syytön? Entä mitä ajattelette naisista, jotka jatkavat seurustelua tällaisen miehen kanssa, vaikka mies tuomittaisiin? Pidättekö silloin sitä naistakin pahana vai onko hän vain hyväuskoinen? Minä en kyllä pystyisi enää olemaan sellaisen miehen kanssa, jota tommosesta epäiltäis, en vois elää sen asian kanssa, että mun mies olisi mahdollisesti pedofiili.

On yhtä paha kuin äiti joka hyväksyy mieheltä oman lapsen hyväksikäytön.
Se olisi eronpaikka ilman harkintaa.
Kannattaa miettiä kun niitä posliinipilluja höylätään, kuvitteleeko tosiaan mies olevansa lapsen kanssa.
Maailma on pahempi kuin uskommekaan, ollut ennenkin mutta pahenee vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Syyttömiäkin epäillään, ja kukaan ei voi koskaan olla omasta miehestään 100% varma, joten jos poliisit/oikeus kukalie toteaisi ettei mitään ole tapahtunut, ja jos itsekin uskoisin samoin, niin en ottaisi eroa vaan tukisin miestäni.
Mutta jos mies tunnustaisi tehneensä jotain sellaista, tai jäisi siitä muuten kiinni niin ettei kyseessä enää olisi pelkkä epäilys, niin äijä olisi hyvinkin äkkiä ex-äijä, vieläpä munaton sellainen (munat naulaisin mökin aitan seinään |O ).

Ja kattelisit niitä munia siinä sit joka mökkireissulla;) juu munista hirteen kaikki saatanan sairaat lasten hyväksikäyttäjät!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:

Tuota peesailen.

Mun on vaikea kuvitella, etten huomaisi mitään jos mies olis tollanen hullu. Jos joku tulis vaan syytteleen, niin en mä uskoisi sitä jos en ite olis huomannu mitään outoa. Sillähän olis pakko olla esim. jotain menoja koska täällä kotona se ei vois tuollaista harrastaa ilman että huomaisin.

En ottaisi eroa, jos joku kävis epäilemässä.

Yhteistyössä