Ottaisitko vastaan, jos miesystäväsi tarjoaisi sinulle rahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Jos mun aviomies haluaa antaa mulle rahaa, niin otan vastaan. Mä kyllä pistin sen maksamaan oman osuutensa seurusteluvaiheessakin :) Vai tarkoitatko, että tyyppi on persaukinen ja ei ole varaa?
Ei kun toisinpäin :D Ei siis virallisesti asu täällä, mutta on yöpynyt paljon ja tietysti ruoat sun muut menneet minun pussistani. Ei minua haittaisi, enkä ole rahaa pyytänyt, mutta.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Ennemmin sanoisin et kun tulee seuraavan kerran niin ostaa vaiks sit jääkaappiin jotain jos se siis ehdottomasti haluaa antaa.. mut yöpymisestä en ottais kyllä mitään :D
Tulee ja lähtee sellaisiin aikoihin usein, ettei ehdi käymään kaupassa.. En miekään tuota vuokranmaksujuttua ymmärtänyt :D :D
 
No
Kyllä me alettiin maksaa ruokalaskuja puoliksi kun tuo lähes aina oli aikoinaan mun luona. Vaikka virallisesti asui vielä omassa kämpässä mutta 5 yötä viikossa mulla. Muita laskuja ei.. mutta kyllähän sitä ruokaa kului kolminkertaisesti aiempaan verrattuna.
 
pallero
me käytiin yhdessä ruokakaupassa ja sitten mies maksoi joko kokonaan tai puoleksi. milloin mitenkin. meillä meni rahat "sekaisin" heti eli se maksoi jolla oli. tulot olivat suht. samaa luokkaa.
 
hmm
No eiks ois mukavampi, että se vaikka tulessa tois just ruokakassin tms? Ja sit teette ruokaa yhdessä ym. Itse vierastaisin tuollaista käteistä. Ennemmin toivoisin, että yhdessä käytäisi kaupassa.

Meillä meni alku niin, että itse monesti kävin kaupassa ja kokkailin. Ja sitten pikku hiljaa yhdessä käytiin ym. Ja vähän maksoi kumpi maksoi. Miehelläni siis on paljon paremmat tulot ja itse olen opiskelija. Mutta ei häirinnyt mitenkään kumpaakaan. Eli alussa mentiin aika tasapuolisesti.

Nykyään minä teen pääosin kotityöt, vielä kun tykkään tehdä niitä, ja opiskelen+käyn töissä. Maksan oman osani kuluista..mutta esim. kun piti ostaa uusi sänky tai jotain tämmöstä, niin mies ostaa tuollaiset. Kummallekin ok.

Mut rahaa tolleen en ottaisi vastaan, tuntuisi jotenkin..rahvaanomaiselta ja ehkä jopa hutsumaiselta, vaikka se oiskin just ja vaan siihen ruokaan. KOska maksaahan nekin. Mutta silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No eiks ois mukavampi, että se vaikka tulessa tois just ruokakassin tms? Ja sit teette ruokaa yhdessä ym. Itse vierastaisin tuollaista käteistä. Ennemmin toivoisin, että yhdessä käytäisi kaupassa.

Meillä meni alku niin, että itse monesti kävin kaupassa ja kokkailin. Ja sitten pikku hiljaa yhdessä käytiin ym. Ja vähän maksoi kumpi maksoi. Miehelläni siis on paljon paremmat tulot ja itse olen opiskelija. Mutta ei häirinnyt mitenkään kumpaakaan. Eli alussa mentiin aika tasapuolisesti.

Nykyään minä teen pääosin kotityöt, vielä kun tykkään tehdä niitä, ja opiskelen+käyn töissä. Maksan oman osani kuluista..mutta esim. kun piti ostaa uusi sänky tai jotain tämmöstä, niin mies ostaa tuollaiset. Kummallekin ok.

Mut rahaa tolleen en ottaisi vastaan, tuntuisi jotenkin..rahvaanomaiselta ja ehkä jopa hutsumaiselta, vaikka se oiskin just ja vaan siihen ruokaan. KOska maksaahan nekin. Mutta silti.
Niin.. kaupassa kyllä käydään yhdessä toisinaan, yleensä se maksaa joka ehtii :D Mutta suurimmaksi osaksi aikataulut menevät niin, että mie olen se joka kaupassa käy ja mullahan nämä lapsetkin täällä on, minusta miesystävän ei tarvitse heille ostaa ruokaa tai muutakaan.

Suhde on vielä sen verran tuore, ettei käytäntöjä ole ehtinyt syntymään. Miehellä suurinpiirtein 10x suuremmat tulot kuin mulla, joten kai sekin jotain vaikuttaa :LOL: Mies ei siis asu luonani, syynä kotikuntalaki ja vaalityö, jonka vuoksi matkustelee paljon. Tilanne on sekava ja ihana :D

En mie kyllä sitä rahaa ole pyytänyt, mutta halusi antaa, olen monta kertaa jo tilisiirroista kieltäytynyt.. Pitää vielä vähän aiheesta keskustella.
 

Yhteistyössä