Kun maailma on täynnä kauniitä värejä, jätän tummansiniset hirvitykset suosiolla kauppaan.
Pojalle ostin punaiset.
Pojalle ostin punaiset.
Kiitti, hyvä tietää! Mikä malli tuo muuten on? Kun en äkkiseltään löytänyt Quinnyn kolmipyöräisistä kuin Speedyt, ja ne näyttivät eri rattailta.Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Mutta vaunut on muuten aivan parhaat ja kuten tossa ekassa kuvassa oli niin menevät myös travel systeminä maxi cosin kaukalon kanssa. Kiinnikkeet tulee mukana. Tää on ainakin meille ollut aivan ehdottoman hyvä bonus!
Mä kuljen melkein aina farkuissa joten ajattelin että sopisivat mulle hyvin...Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Kun maailma on täynnä kauniitä värejä, jätän tummansiniset hirvitykset suosiolla kauppaan.
Quinny Freestyle 3XLAlkuperäinen kirjoittaja Rv19:Kiitti, hyvä tietää! Mikä malli tuo muuten on? Kun en äkkiseltään löytänyt Quinnyn kolmipyöräisistä kuin Speedyt, ja ne näyttivät eri rattailta.
Samaa vika. Meillä on punaiset. Pojallakin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:en ottais. enkä kyllä pojallekaan. en tykkää sinisestä. :x
No ihan samaa mietin miekin... Me ostettiin kirpparilta rattaat kun ootin esikoista, tummansiniset mut sellaiset joissa pieniä kukkia ja oisko se sit ollukin järkytys laittaa vauva niihin jos oliskin ollu poika...? Ei miun mielestä mitään väliä...Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Mä mietin ihan samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:mitä ihmeen väliä?
Miksi asioista tehdään niin kauhean monimutkaisia?
Miksi? Eikös se ole aika sukupuolineutraali väri?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta siniset jos tykkäät. Meil on ihan täysin mustat ja kaikki jaksaa aina kauhistella niitä