Ottaisitko ton Innon Markon sisustamaan kotisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä tiedän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottaisin sen tekemään sisustussuunnitelman, mutta en tosiaan antais sille (tai kenellekään muullekaan) vapaita käsiä sisustuksen toteuttamiseen pelkästään sen perusteella, mitä se uskoo saavansa musta selville parilla tapaamisella.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
En ainakaan tuolla ylläri-pylläri - tyylillä. Minä haluan tietää mistä maksan, ennen kuin maksan.

Peesi tälle. Ei Markon yllärit ole oikein munkaan makuun istuneet, erityisesti verhot on suunnilleen aina mielestäni liian massiiviset.

Joko tulee tosi hyviä sisustuksia tai sit en tykkää ollenkaan.
Tietty se raha sanelee mitä kaikkea voi tehdä ja kuinka paljon.
Mut luulen, että tällaiseen perus kolmioon vois saada ihan kivankin sisustuksen ilman suurta rahamäärää ja Marko vois hyvinkin toteuttaa työn. Tuskin tätä huushollia enää pahemmaksi saa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Kyllä mielummin Markon, kuin Tilan sisustussunnittelijoista ketään.

:wave:

Mä peesan kans tätä! Itse tykkään Markon ideoista, ovat oikein mukavan originellejä. Tilan suunnittelioista taaseen tietää jo etukäteen, että millainen se lopputulos on .... "valkoinen ja hillitty" :whistle: Mä en tykkää valkoisesta..

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mjaa... Ehkä... en... :/

Mä haluaisin vähän enemmän värejä, punasta ainaskin.

Eikös noi sisustussuunnittelijat tee aina asiakkaan toiveiden/mieltymysten mukaan?

No josse oikeesti tajuis, mitä mä tarkotan, niin ottasin kyllä sitten.

ottaisin. Mun ehdoton suosikki näistä telkussa olevista suunnittelijoista. Kuuntelee tosi hyvin asiakasta ja tekee rohkeitakin ratkaisuja. Sen jälkeen kun kattoo Tilaa niin ihan säälittää ne "muka muutokset".

Yhteistyössä