Ihana, ihana syksy!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Voi että mä nautin syksystä. Kesän jälkeen on jotenkin niin täynnä energiaa, ilma on raikasta reippailla ulkona, luonnossa ihanat värit valloillaan... ja jotenkin sitä suuntautuu taas kotiinpäin enemmän. Mä inspiroidun aina syksyisin siivoamaan ja sisustamaan ja leipomaan ja kaikkea.

Ja käpertyä kynttilän valossa villasukat jalassa sohvannurkkaan lukemaan hyvää kirjaa - sen parempaa ei ehkä voi olla! Onneksi tätä on taas tiedossa taas reilu puoli vuotta eteenpäin :heart: .

Syksy on ihanaa, kovasti odotan että puiden lehdet vaihtaa väriä ja tippuu maahan :D. Vähän on jo tippunutkin :). Parasta tässä on se että joulu lähenee, mutta nautin kyllä syksystä oikein kunnolla :xmas:

Hei mulla on ihan samat syksyoireet :) Koko avaus kuin mun kynästä! Tänään kävin aamulla metsälenkillä. Illalla siivosin ja sisustin makkaria, laitoin muksun huonetta uuteen uskoon. Syksy on ihan parasta!

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Eihän se syksy vielä ole :) vai minkä mukaan teidän syksy alkaa?

Mulle syksyn merkki on pimenevät illat ja se, kun puissa lehdet alkavat ensin vaihtaa värejään ja sitten pudota maahan... ja kyllä sekin, kun kalenterissa seisoo jotta syyskuu (ihan kohta), on merkki jostakin :D.

Mä en käsitä, että mun tästä aloituksesta on jo melkein kuukausi.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1479171
Aina sitä odottaa jotain, viikonloppua, lomaa, joulua, kesää, ensi vuotta, seuraavaa lasta.. Ja sitten ihmettelee, kun aika menee niin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Voi että mä nautin syksystä. Kesän jälkeen on jotenkin niin täynnä energiaa, ilma on raikasta reippailla ulkona, luonnossa ihanat värit valloillaan... ja jotenkin sitä suuntautuu taas kotiinpäin enemmän. Mä inspiroidun aina syksyisin siivoamaan ja sisustamaan ja leipomaan ja kaikkea.

Ja käpertyä kynttilän valossa villasukat jalassa sohvannurkkaan lukemaan hyvää kirjaa - sen parempaa ei ehkä voi olla! Onneksi tätä on taas tiedossa taas reilu puoli vuotta eteenpäin :heart: .

siis missä välissä sa aiot ton kaiken ehtiä tehdä, kun olet melki aina tääl palstalla? mistäkö tiedän et oot tääl aaina? no tietty siittä et mäki oon tääl liki aina, mä en näet käy töissä enkä juur ulkonakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

siis missä välissä sa aiot ton kaiken ehtiä tehdä, kun olet melki aina tääl palstalla? mistäkö tiedän et oot tääl aaina? no tietty siittä et mäki oon tääl liki aina, mä en näet käy töissä enkä juur ulkonakaan.

Tänäänkin oon eka ulkoillut pojan kanssa, sitten lukenut, sit siivonnut ja leiponut. Ja kirppisprojekti on hyvässä vauhdissa - sitä mukaa kun saa turhaa kamaa nurkista kuleksimasta pois voi taas tehdä uusia sisustustekoja kotona :).

Yhteistyössä