Ottaisitko ton Innon Markon sisustamaan kotisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä tiedän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielummin Marko kuin Tilan "laitettiin tällaista korkeakiiltoista ja kromia"-tyyliä joka ikiseen muutoskohteeseen :/
Mutta haluaisin itse kuitenkin osallistua suunnitteluun myös.

Ottaisin! =) Just puhuin miehelle että on se jännä kun jollakin vain on se visio. Mä kun teen jotakin mikä mielikuvissa näyttää hyvältä, todellisuus onkin usein hieman toista... :whistle:

Ottaisin.
Nyt en kattonut mut oon usein tykännyt sen tyylistä.

Näin sen kerran stadissakin ja heti tuli mieleen mennä kysyyn tulisko se meille laitteleen; en kehdannu kumminkaan:D

Mutta ystävällinen se oli, jutteli tosi kivasti meidän lapsille :) ( syötiin viereisissä pöydissä )

Varmasti ottaisin. Ja se sisustus on sellainen kuin omistaja sen haluaa, ei markon omaa makua. Markohan kysyy aina mielipiteitä, näyttää kuvia erilaisista tyyleistä, väreistä jne, ennenkuin alkaa sisustaan. Sisustajahan tekee sisustuksen asiakkaan mukaan, ei itsensä. Tottakai omakin mieltymys näkyy joskus jossakin. marko on mun mielestä tosi hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:
Vähän vaihtelee mun mieltymys sen tuloksiin... en välttämättä. paitsi jos ilmatteeks sais

Eihän se ole sinulle niitä sisustuksia tehnyt vaan niille asiakkaille :saint:
Joten olishan se kumma jos kaikista sisustuksista tykkäisit. Sullahan ei silloin olis omaa makua/tyyliä.

Kyllä ottaisin, olis mukava kulla ammattilaisen kommentteja ja vinkkejä.

markollahan on itse asiassa monta tyyliä ja perusasiat sillä on hanskassa.
Ilman muuta voisin palkata; kertoisin selkeästi toiveeni ja etenkin mitä en halua ja ei kiitos mitään yllätyksiä.
Ihan taatusti tulisi mieleinen =)

Yhteistyössä