"pitäskö sun tulla joku toinen kerta?"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sanoisit hänelle?Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:En ottaisi.
Mitä jos olet sanonut noin jo, ja toinen vaan tulossa kuitenkin :huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:"pitäskö sun tulla joku toinen kerta?"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sanoisit hänelle?Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:En ottaisi.
Siis ei oo totta. Meinaa tulla teille väkisin? Sanot vaan että nyt ei käy, kun se mahatauti on yleensä todella tarttuvaa ja kantaja voit olla sinä (joka siis tuppautuu kylään).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos olet sanonut noin jo, ja toinen vaan tulossa kuitenkin :huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:"pitäskö sun tulla joku toinen kerta?"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sanoisit hänelle?Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:En ottaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:En ottaisi! Sanoisin etten uskalla ottaa kylään, ettei tartu. Tosin itellä ei tulis mieleenkään mennä kyläileen jos joku perheenjäsen on sairaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Siis ei oo totta. Meinaa tulla teille väkisin? Sanot vaan että nyt ei käy, kun se mahatauti on yleensä todella tarttuvaa ja kantaja voit olla sinä (joka siis tuppautuu kylään).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos olet sanonut noin jo, ja toinen vaan tulossa kuitenkin :huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:"pitäskö sun tulla joku toinen kerta?"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sanoisit hänelle?Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:En ottaisi.
No, hänen äitinsä tietää minun mielipiteen asiasta varmasti, koska monet kerrat on juteltu samanlaisesta asiasta aiemmin. Mutta kun ei näytä vaan tajuavan, äiti eikä lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Ahaa, nyt ymmärrän. Siis kyseessä on aivan lapsi. Voisitko sitten vaikka puhua hänen äidilleen asiasta vai jaksaako äiti puhua puhelimessa nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:No johan on kumma ettei äiti tajua sitä, että jokainen tekee päätökset itse omassa kodissaan. Kunnioittaisi sinun mielipidettäsi vaikka itse ei olekaan samaa mieltä! Kyllä luulisi aikuisen ihmisen tajuavan.
Niin, juuri tuon takia harmittaa kieltää häntä tulemasta meilleAlkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:minäkään juuri tällä hetkellä kylään. Kyllähän mahatauti kuitenkin tarttuu niin helposti ja on tosi kurja sairastettava pienille lapsille. Eihän tauteja tietenkään voi kokonaan vältellä ja voihan sen saada muualtakin. Mutta, en silti lähtis ihan tieten tahtoen tautia hankkimaan, kun tuossa on kuitenkin siihen tartuntaan iso riski.
Minä yrittäisin vaan vielä kerran selittää, että nyt ei kylään tuleminen sovi siihen saakka kunnes se tauti on jo heidän perheen osalta parantunut. Vaikka voi tietysti olla sille kummilapsellesi kauhean ikävä tilanne - siis kun ei ite ole sairaana, mutta muiden sairastelun takia ei pääse kylään. Ja ei siellä kotona varmaan kauhean kivaa ole, jos muut on sairaana eikä ehkä sit jaksa olla seurana. Mutta en ottais silti kyläilemään :|