Ottaisitko kylään ihmistä , jolla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos lapsen äiti ei tajua, niin mä soittaisin lapselle itselleen ja selittäisin asian juurta jaksain hänelle melkein kuin aikuiselle. Luulisi tuon ikäisen ymmärtävän, jos yrittää selittää kunnolla. Ilmeisesti kukaan ei ole kunnolla selittänyt ja eihän tuon ikäisen voi olettaa tajuavan itsekään.

p.a
Jos kyseessä on lapsi niin ei pitäisi olla mikään ongelma kieltää tulemasta. Ihan helppoa sen enempää kiemurtelematta sanoa, että tervetuloa sitten kuin se mahatauti on perheessä sairastettu, nyt ei käy koska se voi tarttua.

Jos kyse olisi aikuisesta joka silti meinaa tuppautua sanoisin että tällä viikolla ei ehditä ottamaan vieraita vastaan kun on kiireistä. Että siirretään tapaaminen ensiviikkoon.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Minä otan aina, koska en ole vielä ikinä sairastunut oksennustautiin, ei jostain syystä tartu muhun.
en minäkään välittäisi itseni vuoksi, mutta jos on 2 pientä lasta niin tuskin otat riskiä että kohta on mahatauti heilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Minä otan aina, koska en ole vielä ikinä sairastunut oksennustautiin, ei jostain syystä tartu muhun.
en minäkään välittäisi itseni vuoksi, mutta jos on 2 pientä lasta niin tuskin otat riskiä että kohta on mahatauti heilläkin.

En tietenkään, puhuin vain omasta puolestani.

Ystäväni halusi väen väkisin tulla sairaalaan tapaamaan meitä flunssaisen perheensä kanssa, kun esikoinen oli juuri syntynyt :/ Itse en väsyneenä ja sekaisin oikein osannut sanoa siihen mitään, mutta tuore isä pisti nopeasti kapuloita rattaisiin, onneksi. Vähän vaikea tilanne.

vieras
Minä odotan kauhulla vatsatautia meidän perheeseen. Sisko tuli lasten kanssa mummolaan, yksi lapsista oli sairastanut vielä edellisenä päivänä vatsatautia ja muut ei olleet vielä sairastaneet. Kahdella lapsella ihan veto pois, mutta silti vaan tulivat kyläilemään... en oo jaksanu kysellä joko on muutkin lapset sairastuneet. Kyllä vähän v...ttaa jos omat lapset (2v ja puol vuotta) sairastuu.

Yhteistyössä