Ottaisitko eron miehestäsi, jos...

no en jos olis kertonu ettei aio äänestää mua, tosin aika ihmetys kyllä olis asia.
mutta jos ihan puun takaa tulis niin kyllähän se ainakin olis aikamoisten perustelujen paikka miehellä. erosta nyt en vielä tiedä.
mut outoahan se olis jos oma mies ei olis samoilla linjoilla mun kanssa, vaikee kuvitella et olisin sellasen kanssa kun tuo politiikka minua kuiteskin kiinnostaa ja seuraan sitä aktiivisesti.
oishan se jotenki outoa.
en ehkä usko et semmosen miehen kanssa olisin alunperinkään alkanut olemaan jos mielipiteet politiikassa ihan eri suunnilla.

En itsekkään äänestäisi puolisoa jos kuuluisi "väärään puolueeseen" jonka hyväksi en halua ääntäni antaa, eikä kyllä kävisi mielessänikään erota moisen takia.
Näin. Ei me toisiamme sen perusteella valittu mitä ajatellaan poliitiikasta jne...minusta kyl aivan pöljä syy erota se että toinen ei oo samaa mieltä eikä minua äänestä tai minä miestä.

"vieras"
useampi vuosi sitten täällä meijän kylillä oli kunnallisvaali ehdokkaana yksi mies, se ei saanu yhtään ääntä ;), perheessä kuitenkin 4 äänestysikäistä :D
ei ees ite äänestäny itseään

[QUOTE="vieras";23543029]useampi vuosi sitten täällä meijän kylillä oli kunnallisvaali ehdokkaana yksi mies, se ei saanu yhtään ääntä ;), perheessä kuitenkin 4 äänestysikäistä :D
ei ees ite äänestäny itseään[/QUOTE]

Jaha, menetti uskon itseensä viime metreillä? :D

Yhteistyössä