ottaisitko anoppiisi teille asumaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En todellakaan ottais. Mulla kans anoppi aika hankala ja yrittää laittaa meijän suhteelle kapuloitarattaisiin minkä kerkiää, joten kyllä jäis ottamatta. En myöskään ottais omia vanhempiani meille asumaan. Siitä äitin kanssa on joskus puhuttukin ja se on ihan sanonutkin et ei tarviikaan et sit kun aika on niin sopivaan laitokseen vaan saa kärrätä.

Joten koitappa saada miehesikin tajuun et ei siitä mitään tuu... Ja pelasta liittosi!

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Miksi ette ottaisi, te joilla anoppeihin hyvat valit?

700km on meillä syy hyviin väleihin. Silti se koittaa puhelimen välityksellä puuttua JOKA asiaan. En usko, että kovin moni pystyis pitämään välit hyvinä anopin asuessa samassa kodissa.

Koeta nyt kuitenkin olla hienotunteinen miestäsi kohtaan. Häneltä kaunis ( mutta syntyneenä kuollut) ajatus. Hyväsydäminen mies sulla. Ei ehkä viskaa suakaan vanhempana heti laitokseeen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pelasta liitto. Niin minä tekisin. En ikinä ottaisi anoppia meille! En, vaikka se kuinka olisi osoitus lähimmäisenrakkaudesta. Kuolisin itse, jos se jäärä jäkättäs täälä ja puuttus joka asiaan!

Tätä voisin peesailla...

En, vaikka anopissa ei nyt mitään vikaa olekaan ja tullaan ihan hyvin toimeen. Mutta ei omasta elämästä tulis mitään jos tuo olis nurkissa. On raivoraitis (mäkättäis joka oluesta) ja aika utelias.
En myöskään olisi ottanut omaa äitiäni (kuollut) samaisesta syystä.

olkoot kuinka läheisiä sukulaisia vaan,en riesaksi ottais...näin rumasti sanottuna. :ashamed:

Mulla on vaan yks elämä enkä halua elää sitä olemalla 24h/vrk kiinni aikuisessa ihmisessä..hoitokodit on niitä varten.

En ottais,anoppia,en appea,en isääni ,en äitiäni.Enkä pode siitä huonoa omaa tuntoa. =)

Eli pelastakaa se liittonne,ei yhteiskunta anoppia yksin voi jättää.

Pelastakaa liittonne, siitä on iloa sekä teille että anopille.

Minun on vaikea uskoa, että kukaan sairas/paljon apua tarvitseva jaksaisi lapsiperheen menoa ja meininkiä katsella ja kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Miksi ette ottaisi, te joilla anoppeihin hyvat valit?

Anopilla on omat tapansa ja meillä omamme. Meillä on myös aina meteliä ja toimintaa, äskenkin hän väsyi vaikka olimme vain tunnin vierailulla ja pelkästään seurustelimme. meillä ei myöskään ole tiloja: yläkertaan anoppi ei jaksa kavuta ja olohuoneessa tuskin saisi nukuttua.

Mun anopilla on asumisoikeus toiseen päähän tätä taloa. Asuivat siinä aluksi appeni kanssa, mutta ei kaksi emäntää oikein sovi saman katon alle. Mutta jos nyyiseen asumukseen tulee joskus lisää asukkaita, niin todennäköisesti muuttavat tuohon takaisin. Ja sille ei voi sitten mitään. On yritettävä vain pitää välit yhtä hyvinä, kuin ne ovat nytkin.
Mutta sen olen jo aikaa sanonut, että musta ei ole vaippojen vaihtajaksi, en jaksaisi hoitaa ihan autettavaa.

En edes lukenut muiden vastauksia, mutta älä missään nimessä tee moista mokaa. Asuin 2 kuukautta anopin kanssa saman katon alla ja siinä oli puolivuotta liikaa!!! ÄLÄ ÄLÄ

Yhteistyössä