Ottaako kukaan mies enää tosissaan tälläistä äitiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenköhän siinä käy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitenköhän siinä käy

Vieras
Eli kuvitelkaa, mitä mies ajattelisi tälläisesta naisesta, voisiko kukaan ottaa häntä tosissaan?

Ystäväni sai ensimmäisen lapsensa vahingossa, eli yhden yön takia, ystäväni ei siis seurustellut eikä seurustele kyseisen miehen kanssa. Sitten ystäväni tapasi toisen miehen ja alkoi seurustella, heille tuli lapsi. Nyt kuitenkin näyttää siltä että ystäväni ja hänen miehensä eroavat... :(
Eli ystävälläni on kahden eri ihmisen kanssa lapset, miten tosissaan joku mies voi ottaa häntä enään, ajatelkaa 2 isää, ja tietty nämä isät kävisivät katsomassa lapsiaan, mietinkin suostuisiko monikaan mies siihen...
Olen vain huolissani, toivottavasti turhaan :(

hänellä olisi jo kiikareissa uusi mies, mietin vain että toivottavasti mies on tosissaan sitten ystäväni kanssa...
onkohan ystäväni edes kertonut että lapset ovat eri miehien kanssa tehtynnä....

Alkuperäinen kirjoittaja mitenköhän siinä käy:
Eli kuvitelkaa, mitä mies ajattelisi tälläisesta naisesta, voisiko kukaan ottaa häntä tosissaan?

Ystäväni sai ensimmäisen lapsensa vahingossa, eli yhden yön takia, ystäväni ei siis seurustellut eikä seurustele kyseisen miehen kanssa. Sitten ystäväni tapasi toisen miehen ja alkoi seurustella, heille tuli lapsi. Nyt kuitenkin näyttää siltä että ystäväni ja hänen miehensä eroavat... :(
Eli ystävälläni on kahden eri ihmisen kanssa lapset, miten tosissaan joku mies voi ottaa häntä enään, ajatelkaa 2 isää, ja tietty nämä isät kävisivät katsomassa lapsiaan, mietinkin suostuisiko monikaan mies siihen...

Mä olen huolissani siitä että sun kaverilla on noin tekopyhiä ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siskollani on eri isät jokaiselle lapselle (4).. ja tällä hetkellä hän on kihloissa uuden miehen kanssa.

miten siinä nyt noin on päässy käymään? ei mikään kiva juttu lapsille, niitäki vois vähän ajatella... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hänellä olisi jo kiikareissa uusi mies, mietin vain että toivottavasti mies on tosissaan sitten ystäväni kanssa...
onkohan ystäväni edes kertonut että lapset ovat eri miehien kanssa tehtynnä....

No mutta kun sä oot tollanen reiluntuntunen kaveri niin varmaan kerrot sille miehelle? Ja kaikille muillekin jotka viittii kuunnella? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

en ollu aiemmin huolissaan, mutta minun mies vaan sano että kukaan ei enää huoli ystävääs niin sitte aloin miettiä...
mutta siis tiiän että kyllä hän vielä ihanan miehen löytää jonka kanssa olla koko loppuelämä :)

Mä tunnen yhen havukan jolla on 7 lasta ja kaikki eri miehille ja silti sillä miehiä riittää. Tottakai ne sellaset on sitten yleensä enemmän tai vähemmän reikäpäitä, muttei kuitenkaan tartte olla koko elämää yksin. Kun tälläkin naisella on ikää vasta 27-vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

en ollu aiemmin huolissaan, mutta minun mies vaan sano että kukaan ei enää huoli ystävääs niin sitte aloin miettiä...
mutta siis tiiän että kyllä hän vielä ihanan miehen löytää jonka kanssa olla koko loppuelämä :)

Minulla oli kaksi lasta eri miehille kun tapasin nykyisen aviomieheni, ei tuntunut olevan hänelleongelma. Naimisiin metiin ja on oltukin jo yli 10 vuotta, ja onpa meille siunaantunut yksi yhteinen lapsikin, nyt 3,5v poika.

Yhteistyössä