Ottaa pattiin (mikä sua ahistaa?)

Tällä hetkellä alko pännimään:
Kun valitetaan että televisiota ja nettiä pitää sensuroida kun meidän Micco Jucca Pecca saa sieltä huonoja vaikutteita :snotty:
Eiköhän se ole Micco Jucca Pecan äiti tai isä jolla on se velvollisuus sensuroida lapsensa netin käyttöä ja television katsomista |O |O |O
 
Ihan kaikki. Mun elämä, niin rakas ja turvallinen kun onkin, on saamarin tylsä. Mä tahdon karata. Duunikin on pakkopullaa tällä hetkellä. Ja sää. Eikä tee edes mieli syödä mitään :headwall:

Mä haluun pois!!! |O |O |O |O |O |O |O
 
alina
Ahdistaa se ettei me saada lasta. 1,5 vuotta yritystä takana ja ei onnistu vaikka lekureiden mukaan kaikki kunnossa.

Ahdistaa ja pelottaa välillä niin paljon että tuntuu että mä hajoan.
 
Hiukan ottaa päähän:
- ystävän piti tulla tänään yöksi, hän tuleekin huomenna aamulla
- leivoin hänelle puolukkapiirakkaa, hän ei pidä kuulemma puolukoista
- olen huomenna lähdössä risteilylle, ja huomasin, että minun pitää huomenna käydä ostamassa sille reissulle itselleni "edustusyöpaita", kun näitä nykyisiä en kehtaa julkisesti pitää ( nukun useinmiten alasti). Yöpaidan hankin kiireessä aamupäivällä lasten kanssa ja tuo em. kaveri mukana.
Tässäpä nämä. Aika hyvin ovat asiani.
 
Lapsi on kipeenä =/ En ole tuommoista itkua joutunu kestämään ennen. Mentiin tänään yhden kaverin luo jolla samanikäinen just sairasti tän, ajattelin että me se pöpö ollaan varmaan niille kumminki annettu, ei se enää tartu jne. Möö. Hirveetä ku yks ei saa henkeä kun ei osaa hengittää suun kautta. Onneks löyty niistäjä ja suolaliuosta nopeasti! Olin jo miettimässä miten saisin maitoa ruikautettua sieraimiin niinku muutama yhdessä ketjussa sanoi tehneensä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Lapsi on kipeenä =/ En ole tuommoista itkua joutunu kestämään ennen. Mentiin tänään yhden kaverin luo jolla samanikäinen just sairasti tän, ajattelin että me se pöpö ollaan varmaan niille kumminki annettu, ei se enää tartu jne. Möö. Hirveetä ku yks ei saa henkeä kun ei osaa hengittää suun kautta. Onneks löyty niistäjä ja suolaliuosta nopeasti! Olin jo miettimässä miten saisin maitoa ruikautettua sieraimiin niinku muutama yhdessä ketjussa sanoi tehneensä...
Voi ei. Toivottavasti et joudu valvomaan montaa yötä.
 

Yhteistyössä