ottaa päähän......

  • Viestiketjun aloittaja Päivi79
  • Ensimmäinen viesti
Päivi79
......koko elämä. Tämä on taas yksi niistä päivistä joita ei kaipaile. Aamulla raskaustesti yksityisellä lääkärillä....negatiivinen.......epäiltiin ulkopuolista.....odotellaan aukiolotutkimusta joka pitäisi olla joskus keväällä. Että tympii....maailma on epäoikeudenmukainen......lasten saaminen/yritys pitäisi olla ihanaa ja rakkaudentäytteistä ym....eikä tällaista VÄÄNTÖÄ!!!......"#"#"%¤#¤&%¤/%()//?)(&¤###¤¤#&&/(/(.


 
Just ajattelin tossa tiskatessa, että miten taas jaksan odottaa parisen viikkoa seuraavaan kuukautisajankohtaan. Pitäs jaksaa taas vihtiä "hommaillakin, jotta edes jonkunlainen mahdollisuus olis ettei kuukautisia tuliskaan...
 
Odottamaton
Ja sitten vielä sanotaan, ettei lapsia tehdä, vaan niitä saadaan. Ei niitä niin vaan saadakaan. Kyllä tässä aika paljon hommia saadaan tehdä! Ensin kotona sängyssä, ja kun se ei auta, pitää hypätä vähän väliä lääkärissä ja koittaa muistaa pistellä ja ottaa muita lääkkeitä. Aikaa kuluu ja rahaa kanssa, mutta tuloksia ei näy. Että siitä vaan lapsia saamaan. Voi kökkö!
 
Camilla-77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 18:48 Päivi79 kirjoitti:
......koko elämä. Tämä on taas yksi niistä päivistä joita ei kaipaile. Aamulla raskaustesti yksityisellä lääkärillä....negatiivinen.......epäiltiin ulkopuolista.....odotellaan aukiolotutkimusta joka pitäisi olla joskus keväällä. Että tympii....maailma on epäoikeudenmukainen......lasten saaminen/yritys pitäisi olla ihanaa ja rakkaudentäytteistä ym....eikä tällaista VÄÄNTÖÄ!!!......"#"#"%¤#¤&%¤/%()//?)(&¤###¤¤#&&/(/(.
Täysin samaa mieltä olen! Tuntuu musta kuin sitä samperin yrittämistä ja yrittämistä! Sit vielä kaikki sanoo et kyl se sieltä ja kun lakkaat ajattelemasta niin se tulee sanonko suoraan et P****T!!!!!!!
Miten hitto voit olla sitä ajattelematta kun haluaa niin kovasti lasta ja kaikki sukulaiset ym ystävät ihmettelee miksei ole enenpää kuin yks. Jos asiat olis niin helppoja kaikille mut kun EI!!
Ja meillä isäntä meinaa tulla täihi kun olen pistänyt stopin päälle mua ei sitten innosta enää yhtään!!!Pitäis varmaan olla joku pumpattava
:kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 20:42 Camilla-77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 18:48 Päivi79 kirjoitti:
......koko elämä. Tämä on taas yksi niistä päivistä joita ei kaipaile. Aamulla raskaustesti yksityisellä lääkärillä....negatiivinen.......epäiltiin ulkopuolista.....odotellaan aukiolotutkimusta joka pitäisi olla joskus keväällä. Että tympii....maailma on epäoikeudenmukainen......lasten saaminen/yritys pitäisi olla ihanaa ja rakkaudentäytteistä ym....eikä tällaista VÄÄNTÖÄ!!!......"#"#"%¤#¤&%¤/%()//?)(&¤###¤¤#&&/(/(.
Täysin samaa mieltä olen! Tuntuu musta kuin sitä samperin yrittämistä ja yrittämistä! Sit vielä kaikki sanoo et kyl se sieltä ja kun lakkaat ajattelemasta niin se tulee sanonko suoraan et P****T!!!!!!!
Miten hitto voit olla sitä ajattelematta kun haluaa niin kovasti lasta ja kaikki sukulaiset ym ystävät ihmettelee miksei ole enenpää kuin yks. Jos asiat olis niin helppoja kaikille mut kun EI!!
Ja meillä isäntä meinaa tulla täihi kun olen pistänyt stopin päälle mua ei sitten innosta enää yhtään!!!Pitäis varmaan olla joku pumpattava
:kieh:
joo, tuttua tunnettä myös täällä. Tuntuu et meillä tuo seksi tunteena on menettäny merkityksen, se on vaan suorittamista... ja ne rakastelukerratkin on vähentyny kun aina kun haluttaa niin päässä pyörii se vauvan alulle saanti. Se vaikuttaa tunne-elämään ja sitä kautta seksin vähenemiseen. Tärppipäivinä sitä sitten yritetään hakeutua tunnelmaan, mut viime aikaiset tunteet on kyllä ollu just noita.. ja eilen viimeksi multa kysyttiin et jokos teille on vauva tulossa? .... olin vähän että öö... no... öö no ei. :headwall:
Olipa kiva kysymys :ashamed: kysyjä oli maha pystyssä ja odotti toistaan, se osui arkaan paikkaan, piti purra hammasta yhteen ja lujasti, ettei tullu :'(
 
Allekirjoitan kaiken mitä edelliset kirjoitti!
Mulla meni melkein 4 vuotta vaan kuukautiskiertojen kyttäämiseen - ensin milloin tulee ovulaatio -> äkkiä petiin, ja sen jälkeen pari viikkoa yhtä piinaa, alkaako menkat vai ei. No ainahan ne alkoi, ja useinmiten kuvittelin aina olevani raskaana, niin vahvoja oireita oli! Sitten laitoin pisteen koko asialle, ajattelin että tulee jos on tullakseen, en pitänyt kirjaa edes menkoista, mutu-tuntumalla menin. Seksikin alkoi tuntua ihan erilaiselta kun ei ollut se "pakko" mukana, tulikin harrastettua useammin. Ja niin, ei mennyt kuin 3 kk "piinailusta", niin huomasin että eipä vaan menkkoja kuulu. Toivon tietysti että kaikki menee hyvin loppuun asti...
 

Yhteistyössä