Ottaa päähän ku pientä apinaa!!! *raivopurku*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Näköjään sit endo uusii oikeen kunnon vauhdilla. Ekat menkat viikonloppuna ja nyt ekat kunnon kivut. Vatsa on kokonaan turvonnut ja kokonaan kipee palleasta alavatsaan, kyljestä kylkeen. Alkoi tuosta kohdun seutuvilta.

Ja kaikista hauskintahan tässä on se että ei tiedä et onks uusimas loppupeleis sit endo vai hermovauriokipu |O Just tossa kipupolin sivuilta luin juttua neuropaattisesta kivusta ja siel oli teksti et "On syytä muistaa, että hermovauriokiputilan aiheuttaneen sairauden hyvä hoito on hermovauriokipuja ehkäisevää hoitoa. " Joo joo, ku sinne hemmetin hoitoon ees pääsis ku tulee tuolta kipupoliltaki vaan bumerangia |O |O

Alanpa sit huomena soittelee ympäri sairaaloita ja kerään papereita kaikista miljoonista tutkimuksistas ja toimenpiteistä mitä ton takia on tehty ja menen sit yksityiselle kipulääkärille. Tästä tuu yhtään mitään, mä oon kohta taas ihan raatokunnossa ja lääkekaapissa on vaan Buranaa ja Panadolia :headwall:

Ei vois enää ihmistä enempää v***ttaa.. Ja nukkumaanki pitäs mennä ku aamulla on palaveria tytön päiväkodilla ja duunissa viel toinen mutta mitenpä menet, tällä raivolla..

Kiitos ja anteeksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja käyttäjä:
Voiskohan lyrica auttaa?

Kahteen kertaan oon sitä syöny, ekalla kerralla autto ja lääkitys purettiin vajaan vuoden käytön jälkeen. Myöhemmin kivut palas mut Lyrica ei enää auttanu ku kokeiltii uusiks.

Ja Lyrican alottaminen tarkottas mulle käytännössä useemman viikon saikkua. Mulle tulee siitä niin pahat sivuoireet siinä nostovaiheessa..

:hug:...mitä sulle nyt muuta sanoiskaan..:(...mä ite odottelen vielä omia menkkojani, imetän vielä, mutta kauhunsekaisin tuntein - hirvittää hitokseltaan, mimmoset ovat - kivut siis...

Ei kai täs muuten mitää mutta viime kesänä olin aikamoisessa kondiksessa välillä noiden kipujen takia.. Yhden kerran kipukohtaus alko ihan yhtäkkiä ja meni suorilta niin pahaks että taju lähti. Sillon olin 4 viikkoo ihan huolella kipeenä, niistä yhden makasin meikussa. Ainut lääke mikä on koskaan kivun kunnolla vieny pois ni on suoneen annettava morfiinijohdannainen.. :o

Jostain syystä ei tällä hetkellä ole oikeen mieltä ylentävä olo..

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
:hug:...mitä sulle nyt muuta sanoiskaan..:(...mä ite odottelen vielä omia menkkojani, imetän vielä, mutta kauhunsekaisin tuntein - hirvittää hitokseltaan, mimmoset ovat - kivut siis...

:hug: Onhan tää aikamoista.. Tiiä oikee enää et mitä tekis ku kaikki mahdollinen jo kokeiltu..

hohhoi.. Naikkarillaki viimeks lekuri sano että ei enää tähystysleikkauksia tehdä ku ei niistä mitää hyötyä mulle ole vaan seuraava on sit poistoleikkaus. Mutta sekään ei takaa sitä et kivut loppus.. Että tehdäppä siinä sit valintoja.. :kieh:

:( :hug:
Itellä ei ole mitään kokemusta tuosta, mutta voin kuvitella että tuntuu kurjalta ja kiukuttaa. Mulla alkaa migreeni palailla näemmä taas raskauden jälkeen: nyt mennään 1kohtaus/vko tahdilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

:hug: Onhan tää aikamoista.. Tiiä oikee enää et mitä tekis ku kaikki mahdollinen jo kokeiltu..

hohhoi.. Naikkarillaki viimeks lekuri sano että ei enää tähystysleikkauksia tehdä ku ei niistä mitää hyötyä mulle ole vaan seuraava on sit poistoleikkaus. Mutta sekään ei takaa sitä et kivut loppus.. Että tehdäppä siinä sit valintoja.. :kieh:

Niinpä :(. Ja ei tod.innosta ajatus koko loppuelämän ajan kestävästä erinäisten kipunappien popsimisesta - sikäli mikäli enää mistään toimivia löytyykään, kun melkein kaikki itselle soveltuvat jo kahlattu läpi...

Mut luonteessa ainakin sitten on mistä ammentaa ;)...eikös sitä sanota, että kärsimys jalostaa :whistle:...

Niinpä :(. Ja ei tod.innosta ajatus koko loppuelämän ajan kestävästä erinäisten kipunappien popsimisesta - sikäli mikäli enää mistään toimivia löytyykään, kun melkein kaikki itselle soveltuvat jo kahlattu läpi...

Mut luonteessa ainakin sitten on mistä ammentaa ;)...eikös sitä sanota, että kärsimys jalostaa :whistle:...

No näinpä! Viimenenki suht ok nappi vietiin viime kesänä ku meinas henki lähtee litalginin takia.. :kieh:

Mä taidan kohta olla jo ylijalostettu yksilö.. :laugh: :laugh:

Karmeita tauteja.. Mun päätä taputeltiin aikaisemmin että kun vaan kuule tuut raskaaksi niin se endo asettuu. Jee.. Raskaaksitulo kesti just sen takia vuosikausia ja sitten iloisesti ekat menkat synnytyksen jälkeen oli ihan s**tanan kivuliaat ja lääkäri ystävällisesti ilmoitti, että joillain se endo kato pahenee raskauden aikana. Jaahas.. Että näin sitten meillä..

Nyt odotellaan kauhulla mitä toisen synnytyksen jälkeen tapahtuu, onko taas pahentunut vai kenties lieventynyt vai... Mutta mies kyllä lupaili tuossa vieressä että voidaan tehdä kolmas putkeen niin ei sitten tartte kärsiä vielä vähään aikaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Karmeita tauteja.. Mun päätä taputeltiin aikaisemmin että kun vaan kuule tuut raskaaksi niin se endo asettuu. Jee.. Raskaaksitulo kesti just sen takia vuosikausia ja sitten iloisesti ekat menkat synnytyksen jälkeen oli ihan s**tanan kivuliaat ja lääkäri ystävällisesti ilmoitti, että joillain se endo kato pahenee raskauden aikana. Jaahas.. Että näin sitten meillä..

Nyt odotellaan kauhulla mitä toisen synnytyksen jälkeen tapahtuu, onko taas pahentunut vai kenties lieventynyt vai... Mutta mies kyllä lupaili tuossa vieressä että voidaan tehdä kolmas putkeen niin ei sitten tartte kärsiä vielä vähään aikaan :D

Tosi tyypillistä.. Se on ihme homma ku monetkaan lääkärit ei tiiä endosta niitä ihan perusjuttujakaan, vaikka ois gynestä kyse. Saa siinä sit viel lääkäreitäki opettaa.. :laugh:

Mulla kans kesti vuoskaudet tulla raskaaks, raskausaika oli yhtä helvettiä ku olin niin kipee eikä endo rauhottunu ollenkaan, ekassa skopiassa olin raskauden jälkee ku tyttö oli vajaan kaks vuotta.

Juu äkkiä vaan kolmatta tekemään sit ni ei tarvii endosta kärsiä :D

Mä NIIN sympatiseeraan sua, HF, vaikka se kipuillessa melkoisen laiha lohtu onkin... Mikä ihme juttu siinä onkaan, että naisen pitää kärsiä nuin kovin kroppansa takia?! Mulla on jo nyt täysi tekeminen näiden migreenikohtauksieni kanssa, jotka vaivaavat nyt imetysaikana...ja ovat nyt muuttaneet muotoaan ihan törkeen kamaliksi, joskus ihan kersana viimeksi olen laatannut kohtauksien aikana ja nyt sitten taas "muistellaan menneitä"...ja kun niistä ei tahdo päästä millään eroon, tiedä sitten onko iällä mitään merkitystä asiaan...

Ja nyt sitten en uskalla edes ajatella tulevaa menkkojen osalta...Mut eihän tää nyt näin voi mennä, että on kävelevä apteekki jatkossa?!

Mä NIIN sympatiseeraan sua, HF, vaikka se kipuillessa melkoisen laiha lohtu onkin... Mikä ihme juttu siinä onkaan, että naisen pitää kärsiä nuin kovin kroppansa takia?! Mulla on jo nyt täysi tekeminen näiden migreenikohtauksieni kanssa, jotka vaivaavat nyt imetysaikana...ja ovat nyt muuttaneet muotoaan ihan törkeen kamaliksi, joskus ihan kersana viimeksi olen laatannut kohtauksien aikana ja nyt sitten taas "muistellaan menneitä"...ja kun niistä ei tahdo päästä millään eroon, tiedä sitten onko iällä mitään merkitystä asiaan...

Ja nyt sitten en uskalla edes ajatella tulevaa menkkojen osalta...Mut eihän tää nyt näin voi mennä, että on kävelevä apteekki jatkossa?!

:hug: Kyllähän se vertaistuki aika tärkeetä on ku on kroonista kipua. Ja mun mielestä etenki tällasen kanavan kautta, ei aina viiti lähimpien niskaan kaataa kaikkee sitä pahaa oloa.. :snotty:

Mulla on luojan kiitos ne migreenit jo helpottanu, ei oo ku pari tullu tässä viime viikkojen aikana. Selvis että Imovane teki niitä. Otin niitä unettomuuteen ku nukuin tosi vähän ja tuli migreeni ja mä aattelin että migreeni tuli nukkumattomuudesta ja otin taas Imovanen.. Mut onneks se sentää selves.

Mä oon jo lääkkeiden suhteen luovuttanu hyvin pitkälti.. Oon todennu jo että nää mun sairaudet on sitä luokkaa että en mä näistä tuu koskaan eroon pääseen ja tietyt esim. nivelhommat tulee vaan pahenemaan ku ikää tulee lisää. Että niin kauan sitä saa nappeja heitellä naamaan ku hengissä pysyy.

:hug:..edelleen...koetahan saada edes jotenkin yöllä nukuttua... Toivottavasti olis sitten edes joltakin osin "hilpeä" vanhuus edessä kun nuppi sekaisin menee lääkityksestä...:D..tyyliin "mömmömummo"...:D

:hug:..edelleen...koetahan saada edes jotenkin yöllä nukuttua... Toivottavasti olis sitten edes joltakin osin "hilpeä" vanhuus edessä kun nuppi sekaisin menee lääkityksestä...:D..tyyliin "mömmömummo"...:D

Joo täytyy lähtee yrittää tota nukkumista. Nyt alkaa tuntuu että tiiä vaiks nukahtaiski, pahin adrenaliinipiikki alkaa olee ohi..

Että ei muuta ku nappia naamaan ja menoks!! :laugh:

(Musta huumori auttaa aina.. :D)

Yhteistyössä