Ottaa päähän ja surettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyklooppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyklooppi

Vieras
Eilen suunniteltiin miehen kanssa elokuun häidemme vieraslistaa. Mies kutsuu sellaisiakin kavereitaan joita en edes ole nähnyt koskaan ja se ei minua haittaa, MUTTA, minä haluan kutsua yhden homo-pariskunnan jotka kuuluvat minun kavereihini jo vuosien takaa. Mies ei ole heitä nähnyt koskaan (ei ole halunnut) , mutta minä olen kyllä pitänyt yhteyttä ja ollut heidän kanssaan. Nyt sitten mies alkoi valittaa ettei hän mitään homoja häihin halua.
Olen kyllä tietoinen mieheni tiukoista katsontakannoista ko. asiasta, ja se ei ole häirinnyt ennen tätä elämäämme, koska ollaan jätetty ne mielipiteet omaan tietoon kun ei puhumalla yhteisymmärrykseen päästä.
Mies kuitenkin lupasi lopulta että voin ko. parin kutsua, mutta hän ei heitä tervehdi! Eihän hänen tarviisi olla siellä muuten tekemisissä heidän kanssaan kuin onnittelutilanteessa! Tällä hetkellä olen todella vihainen ja loukkaantunut miehelleni, joka muuten on kyllä täyden kympin mies, mutta rasisti mikä rasisti :/

Olenko suuttunut turhasta?

Toivon samaa kuin Kekkeri ja uskonkin että niin se on, mutta minua loukkaa suunnattomasti se, ettei mies millään lailla voinut edes perustella kantaansa ja syitänsä. Sanoi vain että se on periaate ja kaikkea muuta vähemmän mairittelevaa homoista :/ Suutuin oikein kunnolla eilen, harvoin korotan ääntäni tms. mutta eilen kyllä menetin maltin ja annoin tekstiä tulla. Käsittämätöntä miten voi aikuinen mies olla noin lapsellinen moisessa asiassa.

mä häpeäisin silmät päästäni jos mieheni käyttäytyis noin... ja mun mies on kans jonki sortin homofoobikko mutta osaa se sentään käyttäytyä. ootteko keskustelleet miehesi kanssa moisista asioista muuten? ettei ole liian suuret mielipide-erot--

Alkuperäinen kirjoittaja Kyklooppi:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Tota... Häpeäisin silmät päästäni ja mun mies olis noin törkeä.
Tuskinpa nämä homoystäväsi haluavat tulla jonkun foobikon häihin.

Eivät he tiedä mieheni kantaa.

No, eiköhän näe sen kannan aika selvästi ku miehes on törkeä.
Vai voitko vannoa että onkin yks kaks tosi ystävällinen????

No tee samoin, sanot ettet halua hänen gayfoobikkofrendejään häihin, etkä tervehdi....

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mä häpeäisin silmät päästäni jos mieheni käyttäytyis noin... ja mun mies on kans jonki sortin homofoobikko mutta osaa se sentään käyttäytyä. ootteko keskustelleet miehesi kanssa moisista asioista muuten? ettei ole liian suuret mielipide-erot--

Juu, alkuaikoina käytiin hyvinkin kiivaita ja kärkeviä keskusteluja asiasta, mutta sitten yhdessä päätettiin ettei puhuta siitä, kun ei päästä kuitenkaan asiasta kompromissiin.
Tämä on ainut asia oikeasti mistä meillä eroaa mielipiteet näin vahvasti. Eihän tämä normaaliin arkeen vaikuta mitenkään. Nyt vain nämä häät ovat poikkeus.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyklooppi:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Tota... Häpeäisin silmät päästäni ja mun mies olis noin törkeä.
Tuskinpa nämä homoystäväsi haluavat tulla jonkun foobikon häihin.

Eivät he tiedä mieheni kantaa.

No, eiköhän näe sen kannan aika selvästi ku miehes on törkeä.
Vai voitko vannoa että onkin yks kaks tosi ystävällinen????

No tee samoin, sanot ettet halua hänen gayfoobikkofrendejään häihin, etkä tervehdi....

Kuta kuinkin noilla sanoilla sanoinkin hälle :D Mies on kuitenkin supliikki-ihminen seurassa, joten uskon kyllä että häät menee hyvin tervehtimisineen kaikkineen, mutta mua vaan ottaa niin kupoliin tuo käytös minua ja tätä toivettani kohtaan!

Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja kyklooppi:
Toivon samaa kuin Kekkeri ja uskonkin että niin se on, mutta minua loukkaa suunnattomasti se, ettei mies millään lailla voinut edes perustella kantaansa ja syitänsä. Sanoi vain että se on periaate ja kaikkea muuta vähemmän mairittelevaa homoista :/ Suutuin oikein kunnolla eilen, harvoin korotan ääntäni tms. mutta eilen kyllä menetin maltin ja annoin tekstiä tulla. Käsittämätöntä miten voi aikuinen mies olla noin lapsellinen moisessa asiassa.

En tiedä mutta mutulla aika moni mies on tollainen, kaksi naista yhdessä on heistä vaan bonusta mutta kaksi miestä on jotain ihan järkyttävää.

Onkai ne pöhköjä ja lapsellisia mutta onhan ne jossain muissakin asioissa. Kaippa osa kuvittelee että ovat niin herkkupaloja jokaisen homon mielestä että pian heihin käydään käsiksi =)

No ei tuo mun "avarakatseinen" mies hyväksy lesbojakaan :/

Pakko oli tuossa vielä miehelle soittaa ja puhua sen kanssa. Tuntui jo sulatelleen asiaa ja lupasi MINUN TAKIA nyt sitten käyttäytyä. Ihme uhoomista tuossa asiassa... Mutta nyt parempi mieli kun saatiin sovittua. Pyysin itsekin anteeksi kun tulistuin eilen niin pahasti.

Yhteistyössä