Ottaa jo valmiiksi päähän vappu, kun mies takuulla juo ja minulla silloin rv 39+1!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ppp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies kyllä ottaa wappuna mielellään sen muutaman kaljan kotona, mut jos olis laskettuaika noin lähellä, niin tuskin senkään tekis mieli. Haluaa ehdottomasti olla synnytyksessä mukana ja tietää, että en sitä sinne huoli, jos ei oo selvä.

Toivottavasti ap:n miestä kiinnostaa omat lapset muuten, vaikkei synnytykseen pääseminen niin tärkeältä tunnukaan.

On se jännä miten nainen leimataan nipoksi, vaikka tämänkin asian pitäisi olla miehellekin täysin selvä juttu. Jos kerran yhdessä on lapsi alulle saatettu, niin yhdessä lapsesta myös huolehditaan. Eli jos miehelle on alkoholi niin tärkeää, niin ehkä lapsia ei olis kannattanut vielä hankkia.

Mun mielestä nyt kun oot viimesilläs raskaana, niin ilman muuta se mies viettää vappua kuivin suin sun ja lasten kanssa. Ja muutenkin kun on perhe perustettu, niin vois ne pahimmat örveltämiset jo jäädä. Tarkoitan siis sitä, että tottakai alkoholia voi ottaa sillai "sivistyneesti", mutta lasten edessä örveltämistä en hyväksy.

Mä oon varmaan tosi nipo, mutta en todellakaan ikinä & missään tapauksessa hyväksyisi sitä, että joku vieras (ts. ei oma) ukkeli vetäisee meillä kopan kaljaa, jättää tölkkinsä tiskipöydälle, ja makaa sitten seuraavan päivän mun sohvalla pahalta haisten. Mun kotona, mun lasteni silmien alla. En tosin katselisi sitä omalta mieheltänikään, mutta hän ei onneksi sellaista harrasta.

Ööö, siis ei. Ehkä 10 v mieheni vaimona on vieraannuttanut mut suomalaisesta arjesta tai jotain, mutta ei. En tosin tykännyt tuollaisesta edes 'entisessä elämässäni' suomalaisen miehen avovaimona.

Meillä ei olla absolutisteja, me biletetään kyllä, ja esim. grillatessa tai iltaa istuessa otetaan (jos otetaan) olutta/siideriä/drinksu ihan lastenkin nähden. Mutta lapset eivät koskaan ole nähneet meitä vanhempia humalassa, tai humalaisia aikuisia meillä kotona. Ja kun synnytysten aika on tullut, on mies todellakin ollut täysin ajokunnossa, ihan ilman että asiasta on pitänyt edes keskustella.

En ymmärrä yhtään näitä nykymiehiä että mikä se on kun sitä kaljaa pitää saada joka hemmetin ilta. En sietäisi yhtään sellaista ukkoa joka istuu sohvalla ja lipittää olutta, tai kävelee pihalla tölkki kädessä kun tekee ulkotöitä.