Ottaa jo valmiiksi päähän vappu, kun mies takuulla juo ja minulla silloin rv 39+1!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ppp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"ppp"

Vieras
eihän nyt vappuna voi olla ottamatta bissee herran jesta! Ainakin muutama 0.5l pitää ottaa ja se onkin sitten ihan yks hailee enää siinä vaiheessa jos ei ajokunnossa ole. Ja eihän se synnytys nyt tietenkään silloin voi miehen mielestä alkaa. Mutta se on niin, että jos tulee synnyttämään lähtö silloin niin on se aika pirun mukava joko MINUN ajaa ensin anopin kautta viemään lapset hoitoon ja sitten sairaalaan, tai sitten sama homma taksilla... Matka ei ole pitkä mutta ihan periaatteesta kyllä ketuttaa, enkä sitä paitsi halua miestä mukaan synnyttämään jos on ottanut enemmän kuin muutaman kaljan.
Kaiken lisäksi yksi miehen kaveri yrittää takuulla ängetä meille vappua viettämään ja minä en tänne meille ketään vieraita enää ota, olen itse sen verran kipeässä kunnossa jo tässä vaiheessa ja haluan vaan olla rauhassa kotona ilman ylimääräisiä stressitekijöitä.
Aarg, kun ärsyttää jo valmiiksi koko vappu :(

valivalivali
sä varmaan kuulut niihin joka on laskenut koko raskausaikansa miehen kaljoja, syömisiä ja juomisia muutenkin ja sitä monta kertaa on käynyt ulkona tai saanut omaa aikaa.. Onnea ja menestystä.

meille saa ainakin tulla grillaamaan, vaikka olisin kuinka raskaana. Sunnuntaina laskettu aika. Ei tässä nyt pidä alkaa mitään hiljaiseloa elämäään vaikka vauva tuleekin. Minä haluan ainakin olla yhtä aktiivinen kuin koko ajan olen ollut elämässäni enkä olla "niin raskaana" etten voisi tehdä mitään..

No en ole laskenut enkä kytännyt, pääsiäisenäkin mies otti kaljaa monena iltana eikä olisi ollut ajokunnossa jos olisi tullut lähtö, siitä kyllä vähän valitin sille kun piti joka ilta ne muutaman kaljat saada! Mutta kun edellinenkin lapsi syntyi 38+5 niin sillä nyt vähän laskeskelin että ihan hyvin saattaa tämä synnytys alkaa juuri vapun tienoilla.
Ei tuossa ukossa muuten vikaa ole mutta on se hemmetti kumma kun joka viikonloppu ne kaljat on saatava!!

jos päästät miehesi kaverin kans baariin ja viet lapset varuiksi hoitoon ...ja rentoudut ihan itsekseen,kivan videon ja herkkujen parissa? Tai meet lasten kanssa anoppilaan viettämään vappua? ymmärrän et ärsyttää,mutta oita keksiä jotain kivaa itselles (ja lapsille). :)

Onko parisuhde muuten kunnossa (paitsi siis että mies ei kunnioita sinun toiveitasi tai edes mahdollista synnytystä yhtään)?

Toki suhteenne on varmaan paljon muutakin kuin vain tämä lähettämäsi viesti antaa ymmärtää, mutta kyllä siinä minun omasta näkökulmastani on todella paljon pielessä ihan perusasioissa.

Mutta ihminen tekee elämässään paljon valintoja, yksi niistä on valinta siitä, millaisen ihmisen haluaa elämänkumppanikseen ja lastensa isäksi.

Ja siis meille ei siksi saa tulla koska olen oikeasti tosi kipeänä, haluan ihan rauhassa voida olla kotona rennosti ilman että joudun kuuntelemaan mölinöitä aamuyöhön (tuo miehen kaveri on siis sellainen joka tulee kaljapäkin kanssa autolla ja jää siis yöksi joka kerta kun käy).

[QUOTE="vieras";23661974]valivalivali
sä varmaan kuulut niihin joka on laskenut koko raskausaikansa miehen kaljoja, syömisiä ja juomisia muutenkin ja sitä monta kertaa on käynyt ulkona tai saanut omaa aikaa.. Onnea ja menestystä.[/QUOTE]

Hanki ensin vähän järkeä, kasva aikuiseksi ja ala sen jälkeen ruikuttamaan.

jos päästät miehesi kaverin kans baariin ja viet lapset varuiksi hoitoon ...ja rentoudut ihan itsekseen,kivan videon ja herkkujen parissa? Tai meet lasten kanssa anoppilaan viettämään vappua? ymmärrän et ärsyttää,mutta oita keksiä jotain kivaa itselles (ja lapsille). :)

Kuulostaa hyvältä idealta :)
Tai soita jollekkin kaverille ja kysy varuiksi josko voisi viedä sut sairaalaan ja ensin lapset hoitoon jos synnytys alkaakin.

Kyllä minäkin saattaisin olla hiukan loukkaantunut jos olis mahdollisuus et synnytys käynnistyy ja mies ottais mielummin olutta :D
Eipä tarttis kuvitella mukaan tuloa...

Mä en voi ymmärtää, ettei mies voi rauhoittaa elämäänsä, vaikka synnytys voi alkaa milloin tahansa, etenkin kun teillä on isompiakin lapsia, joiden hoito on järjestettävä. Mä en ymmärtäisi jos mies ei ole synnytyksessä mukana ihan vaan sen takia, että on pakko kännätä.

Vappu on kuitenkin joka herrajumala ikinen vuosi.

niin ei siinä ukossa muuten ole vikaa mutta tosiaan tuo että jos sen kaveri kysyy voiko meille tulla vappua viettämään (ja siis ylipäätään viikonloppuna jos olisi tulossa) niin mies ei KEHTAA sanoa että ei se sovi vaan lupaa että voi tulla! ja tuo kaljan litkiminen. Kun mun mielestä tuollainen ei vaan kuulu lapsiperheen juttuihin että kaveri tulee kaljojen kanssa ja jää meille koko yöksi ryyppäämään vaikka asuu samassa kaupungissa! Ja tällä kaverilla ikää kuitenkin 40+ ja omia lapsia on jotka kyllä ovat jo isoja.

Itse en haluaisi lähteä kotoa vapuksi, vaan pysytellä tässä sairaalan läheisyydessä kuitenkin. Lapset voisi tietty viedä valmiiksikin hoitoon varoksi, mutta matkan varrella anoppila kyllä on jos sairaalaan pitää mennä, että ei se vieminen ole niinkään ongelma sitten vaan se, että mies ylipäätään ei ole ajokunnossa.
Ja se ensisijaisesti että se ei jumankauta voi olla näitä viimeisiä 1-2 viikkoa ottamatta sitä kaljaa!!

Meille ei oo asiaa yhdelläkään kaljapäkin kera tulevalla ölisijällä, vaikka en ole edes raskaana tai kipeä...En vaan jaksaisi sellaisia katsella kotonani, lastenkin ollessa paikalla. Eikä mieskään kyllä sellaista katselisi.

Eikä meille jäisi kyllä yksikään känninen vieras yöksi, krapulassa seuraavana päivänä makaamaan...

Mutta meille voi tulla grillaamaan, juttelemaan, pitämään hauskaa 'sivistyneesti', muutaman oluen kera.

Ap, sano miehellesi että sinä kehtaat kieltää kaveria tulemasta, jos mies itse ei kehtaa. Ja paria olutta mä en näkisi ongelmana (siis oikeasti vain 1-2 kaljaa, ei "paria" joka tarkoittaa 12 pullollista), mutta mitään kännikalaa en katsoisi ollessani viimeisilläni raskaana. Ei sillä, että sellaiseen olisi mitään riskiäkään meidän huushollissa (siis kännikalaan, tai ei kyllä raskauteenkaan sen puoleen :D). Miehen baarissa käynti ei ole mulle koskaan ollut ongelma, saa käydä ja käykin, mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa.

Täytyy kyl sanoa, et kuulostaa mun korvaan aika hölmöltä mieheltä. Niinku joku tossa jo sanoikin, se vappu on tosiaan joka vuosi, ja kaljaakin ehtii lipittää varmasti vielä myöhemminki ihan tarpeeks.

Mun mies jo puheli, josko jättäis juhannuksena saunakaljat ottamatta, vaikka mun la on vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen. Eihän sitä koskaan tiedä millon lähtö laitokselle tulee.

Juu ei haittaisi jos joisi sen 1-2, tai jos joku sivistyneesti tulisi vain pistäytymään ja grillaamaan, mutta kun tosiaan sellasita ei tapahdu vaan jos tullaan niin viivytään yön yli ja seuraavana aamuna on vastassa joku krapulainen sohvalla ja tiskipöytä täynnä tyhjiä kaljatölkkejä. :(
Omia tuttujani en jaksa nyt kutsuakaan (he tosin sentään osaisivat käyttäytyä..) koska en tosiaan ole oikein edustava tai seurallinen kipujen ja viikkoja jatkuneiden 5 tunnin yöunien takia :/

No, itse tosiaan kyllä kehtaan sitten vaikka soittaa sille miehen kaverille jos mies ei kehtaa itse kieltää tulemasta.

[QUOTE="jekku";23662184]Täytyy kyl sanoa, et kuulostaa mun korvaan aika hölmöltä mieheltä. Niinku joku tossa jo sanoikin, se vappu on tosiaan joka vuosi, ja kaljaakin ehtii lipittää varmasti vielä myöhemminki ihan tarpeeks.

Mun mies jo puheli, josko jättäis juhannuksena saunakaljat ottamatta, vaikka mun la on vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen. Eihän sitä koskaan tiedä millon lähtö laitokselle tulee.[/QUOTE]

valivalivali ai jai jai ja voi voi..
hysteerikkoja. ei mikään ihme että teidän viimeisillään raskaana olevien miehet juoksee meidän kuumien mimmien luona kun kotona on tuollainen nipo ;)

valivalivali ai jai jai ja voi voi..
hysteerikkoja. ei mikään ihme että teidän viimeisillään raskaana olevien miehet juoksee meidän kuumien mimmien luona kun kotona on tuollainen nipo ;)

Öö, miten se tekee musta nipon, jos mies itse ilmottaa jättävänsä oluset väliin? Syynä tähän on tod.näk. se, että esikoinen syntyi aika paljon etuajassa, kai tota miestä sit jännittää, et nyt käy samoin.

Sitä paitsi mä oon kuuma mimmi, vaikka oonki raskaana :)

En kyllä koe olevani nipo, mutta jos itse olen viimeisilläni raskaana, ei taatusti meillä mitään kännibileitä pidettäisi! Ja tosiaankin mulla on onneksi ukko joka juo kyllä kaljaaki, mutta ymmärtää huomioida mahdollisen alkavan synnytyksen!

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23662327:
Voihan se vauva syntyä vielä ennen vappuakin...

Sitä toivon, voisin mieluusti olla vaikka sen vapun sairaalassa vauvan kanssa ja lapset hoidossa :) Saisi mies tehdä mitä lystää sitten vappuna, kunhan olisi koti siistinä kun kotiudun.. Mutta eipä tässä ole kuin pari päivää aikaa enää.

Itsehän tein selväksi että rv36 --> on turha kaljapulloon koskea tai ei tartte tulla ollenkaan synnytykseen ja voi muutenkin olla katellen..

En missään tapauksessa alkais kattelee mitään känni iltamia tai sitä et ukko tuossa kohtaa kittais kaljaa! :O Ja todellakin tekisin sen asian selväksi!