P
"ppp"
Vieras
eihän nyt vappuna voi olla ottamatta bissee herran jesta! Ainakin muutama 0.5l pitää ottaa ja se onkin sitten ihan yks hailee enää siinä vaiheessa jos ei ajokunnossa ole. Ja eihän se synnytys nyt tietenkään silloin voi miehen mielestä alkaa. Mutta se on niin, että jos tulee synnyttämään lähtö silloin niin on se aika pirun mukava joko MINUN ajaa ensin anopin kautta viemään lapset hoitoon ja sitten sairaalaan, tai sitten sama homma taksilla... Matka ei ole pitkä mutta ihan periaatteesta kyllä ketuttaa, enkä sitä paitsi halua miestä mukaan synnyttämään jos on ottanut enemmän kuin muutaman kaljan.
Kaiken lisäksi yksi miehen kaveri yrittää takuulla ängetä meille vappua viettämään ja minä en tänne meille ketään vieraita enää ota, olen itse sen verran kipeässä kunnossa jo tässä vaiheessa ja haluan vaan olla rauhassa kotona ilman ylimääräisiä stressitekijöitä.
Aarg, kun ärsyttää jo valmiiksi koko vappu
Kaiken lisäksi yksi miehen kaveri yrittää takuulla ängetä meille vappua viettämään ja minä en tänne meille ketään vieraita enää ota, olen itse sen verran kipeässä kunnossa jo tässä vaiheessa ja haluan vaan olla rauhassa kotona ilman ylimääräisiä stressitekijöitä.
Aarg, kun ärsyttää jo valmiiksi koko vappu