No hemmetti, jos äijää ei kiinnosta kotona olla, niin onhan se nyt jo joku vinkki! Siis eihän sen mustasukkasuuden tartte olla sitä, et pelkäät jotain tapahtuvan, vaan siitä ajankäytöstä! Eli kyllä pitää miehen, niinku naisenki, kotona viihtyä jos ollaan naimisissa. Jos kaikki muut paiakt kiinnostaa, niin onhan se jo selvä vinkki.
Mulla avomies on tollanen miesasiamies (ei onneks mikään hörhö) ja on aina sanonu ihan suoraan, et jos miehellä on naispuolisia kavereita niin kyllä ne ihan pillumielessä yleensä on (varsinki mitä nuoremmaksi mennään). Tietysti on poikkeuksia, ainakin minun mielestä, mutta kannattaa ottaa nyt huomioon sekin vaihtoehto. Mun mielestä on ok, et on ihan-sama-minkä-sukupuolisia-kavereita, kuhan en ei oo se elämä. Ja jos huomaisin jotain vispilänkauppaa, niin ei semmosia tietysti. Mut kyllä minä tuosta ajankäytöstä alkaisin keskustelemaan, koska ei ole reilua et sinä oot kotosalla toista odottelemas..
Entä kotityöt ja muut? Kyllä tuosta kannattaa puhua. Mikäs parisuhde es sellanne on, että ollaan yksin? Sitten löytyy kyllä parempiakin kumppaniehdokkaita.