Otin tänään huuleen lävistyksen..... ja

mietin tässä että miten mun pitäis syödä nää seuraavat 3-4 viikkoa kun on tää ihan hirveen pitkä tappi ja se menee koko aika tonne hampaitten toiselle puolelle? Yritän tässä närpppiä ruokaa kun en oo mitään tänää syönyt mut hermo vaan menee :kieh:

Voinko vaihtaa ton lyhyemmän tapin jo tällä viikolla esim?? Kun liikkeessä sanoi että pitäs tän kanssa olla 3-4 viikkoa. |O
 
ss
mulla alko turvotus seuraavana päivänä ja oli aika kaameeta kun mulla oli vaan lyhyt tappi.. :p eli riippuu varmaan siitä tuleeko sulle turvotusta, jos ei niin mikset vaihtais :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
siltä varalta et turpoo kannattas pitää ainaki viikko sitä pitkää. Ei oo kiva kaivaa lyhyttä tapia sieltä sitte jos on pahasti turvonnu...
Okei.. Kai mää kärsin ja oon viikon melkeinpä kokonaan syömättä.. Ei vaan pysty syömään kunnolla kun ottaa koko aika kiinni tonne hampaisiin.. Tekee ilkeetä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ootko tosissas?? ne on niin idiootin näköisiä ja kertoo kyllä paljon kantajastaan, alempaa sosiaaliluokkaa ja pienehköt älynlahjat
Oon mää tosissani :D Ehkä sun mielestä idiootin näköstä mutta ei kaikkien mielestä esimerkiksi mun mielestä :) Se riittää mulle.
 
jääpala on myös hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
siltä varalta et turpoo kannattas pitää ainaki viikko sitä pitkää. Ei oo kiva kaivaa lyhyttä tapia sieltä sitte jos on pahasti turvonnu...
Okei.. Kai mää kärsin ja oon viikon melkeinpä kokonaan syömättä.. Ei vaan pysty syömään kunnolla kun ottaa koko aika kiinni tonne hampaisiin.. Tekee ilkeetä. :/
kannattaa syödä jotain keittoja ja vaikka jätskiä. Varmaan helpompi kun ei tarvi pureskella. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääpala on myös hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
siltä varalta et turpoo kannattas pitää ainaki viikko sitä pitkää. Ei oo kiva kaivaa lyhyttä tapia sieltä sitte jos on pahasti turvonnu...
Okei.. Kai mää kärsin ja oon viikon melkeinpä kokonaan syömättä.. Ei vaan pysty syömään kunnolla kun ottaa koko aika kiinni tonne hampaisiin.. Tekee ilkeetä. :/
kannattaa syödä jotain keittoja ja vaikka jätskiä. Varmaan helpompi kun ei tarvi pureskella. :)
Joo täytyy varmaan jotain keittoja syödä tässä muutamat ekat päivät ainakin :) Kiitos vinkistä!
 
Lila
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ootko tosissas?? ne on niin idiootin näköisiä ja kertoo kyllä paljon kantajastaan, alempaa sosiaaliluokkaa ja pienehköt älynlahjat
Niin, alkuasukkaat eri maissa, jotka eivät ole kouluja päässeet käymään, ovat noita harrastaneet kautta aikojen. On venytetty kaulaa, alahuulta, lävistetty nenän väliseinä isolla puuklapilla, tehty haavoja otsaan, johon istutettu pieniä kiviä, jotka ovat sitten jääneet parantuneen ihon alle aiheuttaen kuin helmirivistön, kaunista heidän mielestään...jne, onhan näitä ohjelmia nähty tv:stä eri puolilta maailmaa.

Mikähän siinä on, että nykyään suomalaisetkin, jotka ovat sentään maailman lukutaitoisimpaa kansaa haluavat palata tälle alkuasteelle?
 
Muistan tunteen, tosin mulle täräytettiin aikuisena hammasraudat ja niitä rautoja tuntu olevan joka paikassa alkuun. Ensin söin pillillä sosekeittoja, sit onnen päivä kun pystyi laittamaan lusikan suuhun. Muutama päivä meni ja suu tottui niihin rautoihin eikä ne kalvanu enää. Sulla tietenki eri juttu, mut kerroimpahan jos ois edes vertaistukea =) .
 
Otitko siihen alas keskelle? Mulla oli siinä ja suosittelen seuraamaan et jos ien alkaa laskeutuu alaspäin niin ota hemmetin vauhilla pois tai vaiha rengas.. Mulla oli vuoden ajan siinä lyhyt tappi ja nyt on ien laskeutunu niin pahsti alaspäin ettei saa korjattuu enää ja välillä on nin pirun kipee.. Tässä toivoessa että pysyy vielä hammas paikallaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Otitko siihen alas keskelle? Mulla oli siinä ja suosittelen seuraamaan et jos ien alkaa laskeutuu alaspäin niin ota hemmetin vauhilla pois tai vaiha rengas.. Mulla oli vuoden ajan siinä lyhyt tappi ja nyt on ien laskeutunu niin pahsti alaspäin ettei saa korjattuu enää ja välillä on nin pirun kipee.. Tässä toivoessa että pysyy vielä hammas paikallaan :whistle:
Otin alas vasemmalle sivulle.. Joo toi lävistäjä sanokin kun se laittoi tussilla pisteitä ja kysy mikä kohta olis hyvä ja kysyin et voisko vähän ylemmäs lähemmäs huulta laittaa mut sano et ei suosittele jos haluaa ettei ien ala laskeutua.. Ja varmasti otan heti pois jos huomaan ikenissä laskeutumista.
 

Yhteistyössä