Otin potkut töistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kyllä tuntuu hyvältä. Pitkään olen joutunut kärsimään tympivässä työilmapiirissä, mutta nyt kun otin potkut niin on jotenkin vapautunut fiilis :) Ei enää selän takana puhumista tai ulkopuolelle jättämistä.

[QUOTE="höh";23404831]no miten tulet toimeen nyt? työssä yleensä palkan takia käydään. Eikö ollut mahdollisuutta kannella kiusaamisesta ja syrjimisestä pomolle?[/QUOTE]

Joskun pomo on se joka syrjii ja kiusaa.

[QUOTE="PIERAS";23404891]Saada potkut, ottaa loparit... Mutta enpä ole ennen kuullut potkujen ottamisesta, mites se sitten tehdään?[/QUOTE]

Varmaan silleen että aiheuttaa itse syyn saada kenkää. Eikä ota lopareita itse.

[QUOTE="vieras";23405107]onnea 5 kk karenssista ja työssäoloehdon täyttämisestä[/QUOTE]

Eikös karenssi ole se 3kk? Työttömyyskassa ei taida ihan niin helpolla maksaa työttömyysrahoja(vaikka olisi karenssi jo kulunut) jollei lopareille ole ihan ymmärrettävää syitä

Loistava juttu, onnittelut! Ja teille epäilijöille, kyllä jokaisella mirkulla ja markulla sen verran varakassaa on, että pari kuukautta pärjää tulottomana. Jos ei ole, niin sietääkin lopettaa työnteko!

Eikös karenssi ole se 3kk? Työttömyyskassa ei taida ihan niin helpolla maksaa työttömyysrahoja(vaikka olisi karenssi jo kulunut) jollei lopareille ole ihan ymmärrettävää syitä

3 kk on enimmäiskarenssi ja sen jälkeen saa ihan normaalia päivärahaa. Itse juuri kesällä irtisanoin itseni, ja kun ap ei ole itseään irtisanonut vaan on ottanut potkut, niin tuskin siitä karenssia tulee.

Yhteistyössä