mihis vauva potkuttelee??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tästäkö nyt huolta kantamaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tästäkö nyt huolta kantamaan

Vieras
eli siis miten päin vauveli mahassa matkustaa,kun potkut tuntuu vatsan sivussa,ei kylkikaarissa kuin muilla joilla vauva rt:ssä.Ei mahdu mun jakeluun et olis rt:ssä,sillä niin "alhaalla" potkut tuntuu.Navan kohdilla korkeudeltaan,mutta ihan sivuilla.
Neuvolassa äkkiseltään kokeili ja meinas et olis rt:ssä.Mä luulen et on poikittain.
Olen nyt 29+ viikoilla.Kertoilkaa te muut missä teillä tuntuu potkiskelut ja miten päin vauveli majailee??

Mulla tuntui potkut ylhäällä joten kuvittelin vauvan olevan rt:ssä, mutta olikin sit perätilassa ja jalat suorana pään vieressä... :D Käsikopelolla neuvolan täti ei osannut sanoa kummin päin on, ultrassa sit viikolla 31 varmistettiin toi perätila ja siitä sit varattiin sektioaika.

Ihan hyvin voi olla rt:ssä. Mutta noilla viikoilla vauva ei ole vielä missään asenossa "pysyvästi", vaan ehtii vielä moneen kertaan kääntymään. Että älä huolehdi.

Mulla vauvan pitäisi olla nyt rt:ssä ja silti tuntuu aika vahvoja muksauksia nivusissa, mutta niin oli esikoisen aikaankin ja sekin oli silloin rt:ssä. Vahvat nyrkit siellä takoo. Jalat tuntuu vähän milloin missäkin, navan seudulla ja kyljessä.
Nyt rv 33+5 :heart:

Yhteistyössä