Mistä mä tiedän, mitenpäin vauva on mahassa? Oli ennen poikittain ja sen kyllä huomasin, mutta on nyt kääntynyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Vauva on tähän saakka aina ollut neuvolassa poikittain tuossa keskellä, mutta nyt on selvästi päättänyt vaihtaa asentoa.

Isoin "möykky" tuntuu nyt navan alapuolella, vasemmalla puolella vatsaa ja sinne osuu myös vahvimmat potkut. Jokainen liike tuntuu aika alhaalla, eli myös muut heilumiset. Mitenköhän päin tääkaveri täällä mahassa nyt mahtaa olla? Siis edelleenkö jotenkin vimpulana? Viikkoja about 30.

Noh, mulla tyttö oli masussa ihan hassusti :D Istua kökötti perätilassa ja jalat suorana pään molemmin puolin. Potkut tuntui siis ylhäällä ja kun tyttö venytteli tai liikuskeli enemmän niin tuntui että vatsanahka repeää ja kylkiluut katkeilee.. Meni aika pitkälle ennenkuin neuvolassa harjoittelija vasta hokasi että saattais vauva olla perätilassa, sitten synnytystapa-arviossa lääkäri totesi varmaksi perätilan ja muutenkin tuon hassun asennon lapsella. Neuvolassa kun kyselivät enemmänkin että missä potkut tuntuu koviten ja varmaan vaan tavan vuoksi hipelöivät ja koettelivat vauvan pyllyä ja päätä mahan läpi, ei ne siis osanneet siellä mitään oikeaksi sanoa :D
Mutta huoli pois ap, kyl se sun vauva siel mahassa ainakin on, asennosta kun en osaa mitään sanoa :D

Noh, mulla tyttö oli masussa ihan hassusti :D Istua kökötti perätilassa ja jalat suorana pään molemmin puolin. Potkut tuntui siis ylhäällä ja kun tyttö venytteli tai liikuskeli enemmän niin tuntui että vatsanahka repeää ja kylkiluut katkeilee.. Meni aika pitkälle ennenkuin neuvolassa harjoittelija vasta hokasi että saattais vauva olla perätilassa, sitten synnytystapa-arviossa lääkäri totesi varmaksi perätilan ja muutenkin tuon hassun asennon lapsella. Neuvolassa kun kyselivät enemmänkin että missä potkut tuntuu koviten ja varmaan vaan tavan vuoksi hipelöivät ja koettelivat vauvan pyllyä ja päätä mahan läpi, ei ne siis osanneet siellä mitään oikeaksi sanoa :D
Mutta huoli pois ap, kyl se sun vauva siel mahassa ainakin on, asennosta kun en osaa mitään sanoa :D

No jopas oli lapsella asento :laugh:

En mä huolehdi, kunhan olen utelias :D

No jopas oli lapsella asento :laugh:

En mä huolehdi, kunhan olen utelias :D

Juu, lääkäriäkin vähän huvitti kun sanoi että hän on kyllä kaikkea nähnyt, muttei koskaan tälläistä asentoa lapsella masussa :D Ja sitten tarkemmin tutkittuaan tokaisi vielä, enkä kyllä äitiäkään jolla on näin joustamaton lantio kuin sinulla on :D Varataampas sitten sectioaikaa... :D