Otetaanpa sitten jotain positiivista....

Me "löydettiin" tänään sellainen uimaranta, jossa ei kuulemma juuri koskaan käy ketään muuta, kuin eräs kaveripariskuntamme. Se oli ihan älyttömän kivalla paikalla, eikä siellä tosiaan ihmisiä juuri näkynyt. Toisella puolen rantaa oli pari noin 12v ikäistä lasta ja siinä kaikki. Ihan mieletön löytö (kaverit siis tiesi tämän paikan meille näyttää) ja tullaan kyllä tuolla useamminkin käymään :D
 
"omena"
Huomenna on kiva päivä. Mennään lasten kanssa vanhoille kotikonnuille ja tavataan siellä melkein kaikki vanhat kaverit. Illalla menen vielä tapaamaan toisia kavereita, joita en ole nähnyt pitkään aikaan.
 
Kissamama
Ihana ilma, autan miestä töissä ja menen sitten omaan rantaamme jättikokoiselle kivelle ottamaan aurinkoa :)
Ihanaa kun ei ole naapureita :)

Nukuttiin kissan kanssa päikkärit.

Illalla saa ottaa jäätelökakkua kun tulee vieraita :)
 
Minun ihanat pienet aurinkoiset kesätyttöset ovat jokaisen päivän parasta antia :heart:

Ulkona on ihana ilma ja mahtavan lämmintä, sisällä taas ihanan viileää, varpaat melkein jäätyy :) Aurinko heti aikaisin aamulla piristi ihan uskomattoman paljon, heti tuli hyvä mieli vaikka nukkua olisi voinutkin vielä hetken.

Mulla on koko kesä aikaa viettää rauhallisia päiviä pikkuihmisteni kanssa ihan miten ja missä haluan, eikä mihinkään ole kiire. Mahtavaa, rakastan :D
 
"minä"
Mun piti lähtee ajamaan tänään lapsia 100km mun vanhempien luokse lomailemaan +30 asteen helteellä ilmastoimattomassa autossa, mutta mun äiti soitti, että aikookin itse hakea lapset omalla autollaan meiltä (on siis ilmastointi) :) Ihanaa!
 
bud
Ihana ilma ja tuo suloinen 2v tyttö. Sanoi taas olevansa äidin eli minun kulta-prinsessa-kesätyttö. Sanoi myös, että rakastaa minua. Kun lähdettiin ulos, halusi laittaa prinsessojen kesäkengät jalkaan (siis tavalliset vaaleanpunaiset ballerinat).
 
Ken guru
Mahtava ilma, kaikki lähellä olevat ihmiset on hyvän tuulisia:)
Työpaikallani välittömästi heti ikkunani ulkopuolella on "kirjainlampun" päälle lintu rakentanut pesän, ja joka päivä saan seurata (suuri ikkuna ja päivät apposen auki) kun tuo ruokkii siinä poikasiaan:)
Kotona odottaa kipollinen mansikoita joista teen illaksi mansikkakakun :p.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään vahingonilo on paras ilo! Hyvin harvoin toivon kenellekään mitään ikävää mutta nyt on pari tyyppiä joille toivon ihan sydämestäni kaikkea mahdollista pahaa maailmassa ja nyt näyttäisi mukavasti siltä että tänäiltana he saavat alkaa vihdoin maksaa tekosistaan. Eli mukavissa tunnelmissa vain odottelen huomista huipennusta näille asioille. =)

Muitakin mukavia asioita löytyy; miehen sisko miehineen tulee meille yöksi, laitellaan hyvää ruokaa, ilmat on mukavat ja leikkipuiston kahluualtaassa on taas vettä.
 
- vauva nukkui poikkeuksellisen pitkät yöunet (10h :O )
- synnytyksen jälkitarkastus meni hyvin ja kaikki oli ok
- saatiin selkäkivuista huolimatta tehtyä pienen pieni vaunukävely
- oon ollut tosi ahkera kotona :D pessyt pyykkiä ja astioita ja vähän siivonnut keittiötäkin. Kyllä maistuu muuten kahvi paremmalta kun on tehnyt töitä sen eteen!
- mulla on jääkaapissa suklaata :heart:
 
Ihana,lämmin ilma
Hyvä ruoka
Ihana mies,joka saa hymyn miun naamalle :)
Höpsöt kissat
Tänään on saunailta
Mie oon ollu ahkera,kävin lenkillä ja kaupassa,pesin pyykkiä ja ehkä tänään viellä leivon :)
 

Yhteistyössä