2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saanko:saanko kysästä riitaa haastamatta että jos mä kiellän mun lasta pihalla/kaupassa ja se ei tottele ja sit korotan ääntäni kieltääkseni uudelleen ja uudelleen niin onko se ilmoituksen paikka? onko siinä jotain väärää? siis jos ei kuitenkaan huuda sille lapselle kurkku suorana vaan siis korottaa ääntään.
Alkuperäinen kirjoittaja saanko:saanko kysästä riitaa haastamatta että jos mä kiellän mun lasta pihalla/kaupassa ja se ei tottele ja sit korotan ääntäni kieltääkseni uudelleen ja uudelleen niin onko se ilmoituksen paikka? onko siinä jotain väärää? siis jos ei kuitenkaan huuda sille lapselle kurkku suorana vaan siis korottaa ääntään.
Alkuperäinen kirjoittaja Viittä vaille valmis sosionomi:Alkuperäinen kirjoittaja saanko:saanko kysästä riitaa haastamatta että jos mä kiellän mun lasta pihalla/kaupassa ja se ei tottele ja sit korotan ääntäni kieltääkseni uudelleen ja uudelleen niin onko se ilmoituksen paikka? onko siinä jotain väärää? siis jos ei kuitenkaan huuda sille lapselle kurkku suorana vaan siis korottaa ääntään.
No ilmoituksen voi joku tehdä, mistä minä ihmisten mielipiteistä tiedän, mutta ls-asiakkaaksi ei tuossa tilanteessa joudu. Missä maalaisjärki??
Alkuperäinen kirjoittaja mammafor2:Vaikka lähtis koirien kans ulos (piha-alueelle) ja jättää lapset nukkumaan niin minusta se itkuhälytin ei ole silloin liian raskas kannettavaksi. Itse otan aina itkuhälyttimen kun käyn vain terassilla tupakalla.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mammafor2:Vaikka lähtis koirien kans ulos (piha-alueelle) ja jättää lapset nukkumaan niin minusta se itkuhälytin ei ole silloin liian raskas kannettavaksi. Itse otan aina itkuhälyttimen kun käyn vain terassilla tupakalla.
No entäs jos se itkuhälytin syttyy palamaan? Sitäkin on meinaan tapahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:here we go.. nyt tää keskustelu alkaa taas.. viimeksi tästä saatiin hyyyyvin pitkä ketju aikaan.. että saako ne koirat kusettaa vai ei kun lapset nukkuu..
naapurin täti siellä vaan kyselee josko sais multa lapset pois kun oon 3 minsaa käyttämässä koiria ulkona..........
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :ei jätetä lasta yksin nukkumaan sisälle jos koira tarvii úlkoilutusta. Asumme kerrostalossa toisessa kerroksessa ja metsän laitaan matkaa kertyy jonkin verran eli en uskaltaisi lasta yksin jättää. Pihapiiriin pissitystä en hyväksy ja miksi pitää käyttää jollain parin minuutin pissalla kun voi aikaisemmin viedä kunnon lenkille ja niin varmasti pärjätään taas eteenpäin. Minun mielestä järjestelykysymys ja omasta viitteleväisyydestä kiinni. Olen kuukaudessa vähintään kaksi viikkoa lapsen ja koiran kanssa kaksin joten tiedän kyllä mitä tuo on mutta jos olen nämä asiat elämääni halunnut niin hoidan ne myös turvallisesti ja kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Alkuperäinen kirjoittaja wb:toivottavasti
Peesi. Jos ei sen vertaa tajua, että pientä lasta ei voi jättää yksin, ei ole kykenevä lapsesta huolehtimaan. Ja postilaatikolla käynti on eri juttu kuin lenkki...