Otatko vastuuta vai syytätkö muita jos töppäilet?

  • Viestiketjun aloittaja vaudeville
  • Ensimmäinen viesti
vaudeville
Mua huvittaa ja toisaalta ärsyttää, kun joku töppäilee jollain lailla niin ikinä se ei ole oma vika. Esimerkkejä:
- Ylinopeussakko: No kun se kasikympin alue olis alkanu ihan pian niin kiihdytin valmiiksi.
- Kolari: Miksei se toinen auto voinu yhtään väistää?

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vaudeville:
Niin tuntuu olevan joo. Miksei kukaan koskaan sano että olin huolimaton, ajoin kolarin, oma moka.
Kyllä minä myönnän, ne harvat kerrat :saint: kun syy on minussa. Ylinopeussakot sain siksi, kun ajoin liian lujaa, ihan tyhmyyttäni.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Mie oon aina taas syypää kaikkeen :D ,joten jos mänöö teilläkii joku persiiks niin tänne vaan Ievuskan harteille kaikki,ei tunnu ennää missään.
Minä kannan syyn markan kellutuksesta ja devalvaatiosta. Kaiken olen myöntänyt. Kysykää vaikka muksuiltani tai äijältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Mie oon aina taas syypää kaikkeen :D ,joten jos mänöö teilläkii joku persiiks niin tänne vaan Ievuskan harteille kaikki,ei tunnu ennää missään.
Minä kannan syyn markan kellutuksesta ja devalvaatiosta. Kaiken olen myöntänyt. Kysykää vaikka muksuiltani tai äijältä.
Okei,nuo on siis siun syytä,mut mie voin huoleti muut ottaa omille niskoille.Jo oon tottunu 16 vuoden aikana, narsisti-aviomiehen kanssa eläessä siihen jotta ihan kaikki on miun syytä,kummasti nahka parkkiintuu.
 

Yhteistyössä