I
"itkupilli"
Vieras
Mulla siis leukanivelessä tms. jotakin vikaa(?),kun naksuu välillä. Lähinnä yöllä/aamulla,kun olen kait purru hampaat yhteen/stressi. Naksuttelee hetken aikaa,kunnes menee ohi. Sain jumppaohjeen hampilekurilta tähän,eikä se pitäny mitenkään kamalana,kun tää kait aika yleistä(?)Välillä toki päivälläkin ns. paukuttelee,jos satun ajatuksissani liikuttamaan suuta jotenkin väärin/yökkäys refleksi,jos tulee (lähinnä,jos oon kipee tms.)Muutenkin tiettyjä juttuja pitää joteskin varoa. En oikein voi maata sillä puolella,mikä naksuu,kun sitten ainakin jumii,enkä viitsi syödä kovaa/sitkeää...Ei tosin syödessä naksu,mutta mä en ota riskiä. Kipuja ei kylläkään ole. Mulla naksuu/saan itse naksuteltua(väylättyä) leukaani(ihan jo teinistä saakka),mutta se on erilaista,ku tää mikä tulee muutaman kerran viikossa.. Viime yönä oli pari kertaa,kun en saanu yskältäni nukuttua=(( +ressas toki sit kaikki näin sairaana.
Yritän pyytää kiskoja hampilekurilta,jos suostus tekeen. Kertokaa nyt ihmiset,että en oo ainoo,kun tuun henkisesti hulluks pian...
Joo ja parempaa vuotta 2013
Yritän pyytää kiskoja hampilekurilta,jos suostus tekeen. Kertokaa nyt ihmiset,että en oo ainoo,kun tuun henkisesti hulluks pian...
Joo ja parempaa vuotta 2013