Otan ex-än ja sen nykyisen yhteisen vauvan hoitoon, olen kuulemma tosi outo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määä

Vieras
Eli lähtevät piknic risteilylle parin viikon päästä. Lupasin ottaa heidän 9kk ikäisen lapsen hoitoon. Kavereitten mielestä (monen) olen tosi kummallinen.
Siis mitä? Jos mä tulen toimeen sen nykyisen kanssa, so?
Hoitaahan tää nykyinenkin välillä mun kohta 5 vuotiasta jos ex on joskus töissä iskä viikonloppuna.

Eli olenko?

Ja tarkennukseksi vielä, nää rupes oleen yhdessä kun ex vielä asui mun kanssa 3v sitten...
mutta, miks pitäis kantaa kaunaa loppu ikänsä?

Täällä toinen outo! Mä oon kans väleissä exän (lapsen isän) kanssa ja tuun toimeen myös hänen nykyisen vaimon kanssa kuin myös hänen toisen exänsä kanssa ja lapsia on hoidettu ristiin ja rastiin. Eihän ne lapset mitään pahaa ole tehneet ja saavat samalla tutustua myös siihen sisaruksen toiseen perheeseen ja arkeen.

SInulla on terve itsetunto ja olet irtaantunut exästä elämään omaa elämääsi, exällä uusi puoliso, joka on mukava ihminen. Kyllä sitä moni ihmettelee varmasti, onhan se harvinaista. Hyvä tilanne sinun, exän, uuden puolison ja lasten kannalta, että kenelläkään ei ole tarvetta pitää yllä katkeruus-kateus-mustasukkaisuus -draamaa. Mikähän niillä sinun kavereillasi on oikeasti ongelmana, omassa elämässään vaikeuksia?

Exän ja hänen naisystävänsä lapsi lähtee meidän kanssa lomalle.Ketään muuta ei oltaisi otettukaan,kuin hänen tyttönsä.
Lapsemme tulevat loistavasti toimeen ja hän on aivan mahtava tyttö!Niin reipas ja kiltti.
Tosin tyttö ei ole exäni oma,jos se tähän jollain tavalla vaikuttaa.
Vaikka olisikin,kohtelisin sitä ihanaa pikku prinsessaa samanlaisena pikku prinsessana.

Jospa joku tarkoitti, hyvällä tavalla outoa.:)
Ei tuo välttämättä kaikilta luonnistu. Voit olla ylpeä itsestäsi.

Hienosti olette saaneet asian käsiteltyä!

Ihanaa lasten kannalta että vanhemmat ovat sovussa, ja että lapset saavat tapailla sisaria.
Ja tosi hyvä että aikuiset pääsee menemään ilman huolta, on varmasti luotettava paikka mihin lapsen voi jättää.

Meilläkin käy vanhimman lapsen sisarpuoli, välillä on pitkiäkin aikoja.:)
Ei hän biologisesti ole sisar meidän pienimmille mutta ihan tuntuu olevan yhtä tärkeä kuin biol. sisaret, ja meille hän on kuin yksi omista.:heart: