Ota nyt selvää taas...mikä on

Mä en enää yhtään ymmärrä mitä mun kropassa tapahtuu...Oon nyt km jälkeen ootellu ovista ja omaa kroppaa kuunnellen se olis ollu alkuviikosta ja pupuiltu on siihenmalliin.

Äsken kävin vessassa ja nyt taas tulee jotain ruskeeta vuotoa...eihän ne vielä menkat voi olla?Vai voiko ne tulla näin nopeesti km jälkeen?Km oli 24-28.12 välisenä aikana! \|O \|O
 
Mulla oli lääkkeellinen keskeytys 8.12. Tuhruvuotoa oli aivan jouluaattoon saakka. Väliin oli aikoja, ettei tullut juuri mitään. Viikkokin oli välissä ettei etes tuhruvuotoa, sitten taas jatkui. Nyt keskenmenosta viisi viikkoa ja niitä menkkoja odottelen. Eivät varmaankaan sinulla vielä kuukautiset, varmaankin jälkivuotoa.
 
linda
Vois olla vielä jälkivuotoa mutta jos sulle tehtiin lääkkeellinen ja vuoto on jo välillä loppunutkin niin sitten voi olla, että sulla on jääny vielä jotain kudosta sinne sisälle ja se tiputtelee edelleen. Mulle kävi silleen. Sinuna kävisin ultrassa tarkistuttamassa (jos et oo operaation jälkeen käyny) että kaikki on varmaan tulle pois.
Tsemppiä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 19:21 linda kirjoitti:
Vois olla vielä jälkivuotoa mutta jos sulle tehtiin lääkkeellinen ja vuoto on jo välillä loppunutkin niin sitten voi olla, että sulla on jääny vielä jotain kudosta sinne sisälle ja se tiputtelee edelleen. Mulle kävi silleen. Sinuna kävisin ultrassa tarkistuttamassa (jos et oo operaation jälkeen käyny) että kaikki on varmaan tulle pois.
Tsemppiä!
Ennen sairaalasta pääsyä tarkistivat sisäultralla ja sanoivat että kaikki oli tullut ulos.Tuon keskeytyksen jälkeen vuoti vain 3-5 päivää ja sen jälkeen ei oo vuotanu.Ei nää kyllä munkaa mielestä voi oikein vielä kuukautisetkaa olla...joku jossain palstalla väläytti,et jos se oli oviksesta johtuvaa vuotoa...mutta koskaan aiemmin mulla ei silloin mitään vuotoa ei ole.

Kaippa tuo kroppa kite tietää mitä tekee ja tapahtuu...olin vain niin odottanu et olis jo tärpänny uusi vauva...hullu kun olen.
 
onnellinen79 harmaa
Mulla oli kohtukuolema rv 27 ja synnytys marraskuun lopulla. Ekat menkat 25.12 ja tänään 13.1 sitten tokat eli kierto vain 19 päivää. Mulla tuskin ovista edes oli, koska lääkäri sanoi ultrassa että elimistö on vielä toipumassa synnytksestä. niin ja tosi niukkaa täälläkin vuoto.. Ajattelin, että eikös se ole niukkaa juuri sen takia, että limakalvo ei ole ollut kovin paksu ja ei kai se näin lyhyessä kierrossa edes kovin paksuksi kerkeä tulla?? No, toivottavasti kierto tästä tasottuu ja tärppää pian :heart:
 
Nyt on nuo tuhruvuodot loppu...mutta maha on aivan sairaan kipeä välillä,tietyt liikkeet varsinkin sattuu ja kipu on muutenkin kuin menkkojen aikana mutta pljon pahempi...mitään vuotoa ei kuitenkaan oo...

ei ymmärrä ei... :(

Lisäten vielä että...raskaushormoonia elimistössäni ei enääole!

 

Yhteistyössä