OT: Mitä toi mies oikein miettii??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai meinaat vetää rokat nokkaas ja haukkua sen ihanuuden pystyyn kun ei "pakolla" suostu sun kaveriksi? No sepä fiksua, tokihan hän järkevänä sitten tajuaa erehdyksensä ja kiiruhtaa tekemään kuten SINÄ haluat.

Mä antaisin olla.

En mä ole pakottamassa ketään. En mä pakottanut sitä mun kanssani sänkyynkään vaikka aloitteen teinkin. Mutta totta munassa hermostun jos mies sanoo yhtä ja tekee toista. Mulle vaan ei tehdä niin. Ja äkkiäpä sen ymmärtää kun kirjoitan sen seuran facesivuille että mikä on miehiään :D

No, odotellaan vielä...

Mä alan pikkuhiljaa ymmärtää mitä sen miehen päässä liikkuu. Annoit sille 1/2h aikaa soittaa pelin jälkeen?

Eiköhän se ole netissä etsimässä uutta asuntoa ja vaihtamassa nroa salaiseksi...

[QUOTE="vieras";27071843]Mistä lähtien täällä on ollut maanantaiprovot näin hassuja? :D[/QUOTE]

Nyt kun päätit että olen provoaja, niin kertoisitko mitä itse tilanteessa tekisit? Annatko sä muiden pitää sua kynnysmattona? Provo my ass.

Hermostuu..... hermostuu...

[QUOTE="Mimosa";27071835]En mä ole pakottamassa ketään. En mä pakottanut sitä mun kanssani sänkyynkään vaikka aloitteen teinkin. Mutta totta munassa hermostun jos mies sanoo yhtä ja tekee toista. Mulle vaan ei tehdä niin. Ja äkkiäpä sen ymmärtää kun kirjoitan sen seuran facesivuille että mikä on miehiään :D

No, odotellaan vielä...[/QUOTE]

Sähän olet varsinainen löytö miehelle kuin miehelle. Nyt kieltämättä jo ihmettelen jos ei ukko ala tajuta parastaan.

[QUOTE="Mimosa";27071877]Nyt kun päätit että olen provoaja, niin kertoisitko mitä itse tilanteessa tekisit? Annatko sä muiden pitää sua kynnysmattona? Provo my ass.

Hermostuu..... hermostuu...[/QUOTE]

Hyvä kysymys. En osaa ajatella, että olisin tuossa tilanteessa. Olen niin vanha akka, että hurvitteluvuosista on aikaa, enkä silloinkaan vienyt ketään baarista suoraan sänkyyn. Mutta jos kuvittelen, että olisin tuossa tilanteessa, niin EN alkaisi 20 minuuttia viestin lähettämisen jälkeen miettiä, että missä vika.

[QUOTE="vieras";27071898]Hyvä kysymys. En osaa ajatella, että olisin tuossa tilanteessa. Olen niin vanha akka, että hurvitteluvuosista on aikaa, enkä silloinkaan vienyt ketään baarista suoraan sänkyyn. Mutta jos kuvittelen, että olisin tuossa tilanteessa, niin EN alkaisi 20 minuuttia viestin lähettämisen jälkeen miettiä, että missä vika.[/QUOTE]

No niin. Katsos kun käsitit väärin. Ei siitä ole 20 min vaan eilen piti jo viimeistään kuulua ukosta!

[QUOTE="Mimosa";27071971]No niin. Katsos kun käsitit väärin. Ei siitä ole 20 min vaan eilen piti jo viimeistään kuulua ukosta![/QUOTE]

Etkö sinä kertonut heti pian alkaneesi ihmetellä, kun ei vastausta kuulu, vaikka pelin "piti jo loppua"? Sellainen kuulostaa melko hätähousulta tai ainakin joltain vakiintuneemmalta kuin edellisillan baarilöytö. Tyttöystävältä tai kihlatulta.

Sä annat itestäs kyllä todella epätoivosen kuvan ja silti jaksat kuumottaa sitä miestä viesteillä, puhelulla ja tolla facebook pyynnöllä. Anna olla jo, kyllä naisella sen verran pitäis olla ylpeyttä. Ei vaan ole kiinnostunu susta.

Oon itekkin joskus kauan sitten, tavannu kiinnostavia miehiä. Antanu niille numeron ja ne on tekstaillu ja mä en ookkaan sitten vastannu. En ollukkaan kiinnostunu, vaikka osa näistä oli todella mukavia ja mielenkiintosia ihmisiä ja jutut kävi yksiin. Mutta, aamulla kun oli pää selvänä, niin pelkästään vaan ahdisti ajatuskin, että ton kanssakko mun pitäs tavata. Jätin sillon vastaamatta, enkä myöskään tienny miten olisin siinä ne sanatkin löytäny. Törkeetä, tiedän. Mutta, kaikki aikansa saatto laittaa viestejä ja kysellä ja sitten aina yht'äkkiä ne lopahti kokonaan.

[QUOTE="vieras";27072039]Ap, miten sinä toimisit, jos huomaisitkin, että pahus, nyt tuli tehtyä moka. Et haluaisikaan enää tavata?[/QUOTE]

Tähän on helppo vastata! Sanoisin että sori, ei nappaakaan! Onko se niin hiton vaikea SANOA jos ei kiinnosta??

[QUOTE="Mimosa";27072074]Tähän on helppo vastata! Sanoisin että sori, ei nappaakaan! Onko se niin hiton vaikea SANOA jos ei kiinnosta??[/QUOTE]

Voi se olla. Etenkin jos toinen alkaa piirittää liikaa. Tietysti olisi parempi sanoakin suoraan. Tuo antaa kyllä vinkkiä siitä, että mies on varattu ja nyt kusi sukassa.

• Tykkää
Reactions: Mintus
[QUOTE="vieras";27072000]Etkö sinä kertonut heti pian alkaneesi ihmetellä, kun ei vastausta kuulu, vaikka pelin "piti jo loppua"? Sellainen kuulostaa melko hätähousulta tai ainakin joltain vakiintuneemmalta kuin edellisillan baarilöytö. Tyttöystävältä tai kihlatulta.[/QUOTE]

Joo siis sillon ihmettelin mutta en vielä ollut pissed off.

[QUOTE="vieras";27072090]Voi se olla. Etenkin jos toinen alkaa piirittää liikaa. Tietysti olisi parempi sanoakin suoraan. Tuo antaa kyllä vinkkiä siitä, että mies on varattu ja nyt kusi sukassa.[/QUOTE]

Joo, taashan se on Mimosan vika, kun ei äijä osaa/viitsi sen vertaa olla mies, että tapaisi sovitusti tai suostuisi edes perumaan, ilmoittamaan myöhemmin.

Kyllä täällä haukutaan miehet ihan ihmesyistä ja syystä kun toinen ihmettelee ja on huolissaan, niin haukkuja vaan saa ja tämä käytöstavaton ukkeli onkin joku hehkeä kingi.

Vissiin teidän äijät pelaa futista. Ja se vituttaa teitä.

[QUOTE="Mimosa";27072109]Joo siis sillon ihmettelin mutta en vielä ollut pissed off.[/QUOTE]

Voi olla, että mieskin ihmetteli ensin, että onpa hätäinen nainen ja nyt alkaa olla jo pissed off.

:D voin kuvitella seuraavan tapahtuman..susta alkaa liikkumaan teidän nurkilla juttua, että et taida ihan täysillä käydä :whistle: jätä nyt se miesparka rauhaan, se ei ole kiinnostunut susta ja noilla tempuilla sä vaan nolaat ittes.

Mies nolasi itsensä ja siitäkin voi levittää kivoja huhuja, jos tällaiselle linjalle lähdetään. Mutta no hei, olkaa te vaan tyynenä ja silleen, kun miehestänne mitään kuulu.

Ai mutta... sehän on ihan eri asia - käytöstapoja tai mitään ei tarvi omata kuin vasta avioliitossa.

[QUOTE="ccc";27072116]Joo, taashan se on Mimosan vika, kun ei äijä osaa/viitsi sen vertaa olla mies, että tapaisi sovitusti tai suostuisi edes perumaan, ilmoittamaan myöhemmin.

Kyllä täällä haukutaan miehet ihan ihmesyistä ja syystä kun toinen ihmettelee ja on huolissaan, niin haukkuja vaan saa ja tämä käytöstavaton ukkeli onkin joku hehkeä kingi.

Vissiin teidän äijät pelaa futista. Ja se vituttaa teitä.[/QUOTE]

Mimosa on törmännyt playeriin ja heidän tapoihin ei kuulu sellaiset käytöstavat, että kerrottaisiin suoraan ettei kiinnosta.Mies sai mitä halusi.

[QUOTE="ccc";27072076]Mä en. Minkäänlaisia käytöstapoja, jos ei mukamas osaa vastata.
Voisi laittaa, jos ei kiinnosta. Sietää kuullakin pari sanaa.[/QUOTE]

Nimenomaan! Ei miehet saa käyttäytyä ihan miten vaan. Ihan sama mitä musta ajattelee mutta oppivathan olemaan kusettamatta mua. Kohta muotoilen semmosen pamauksen sinne faceen että oksat pois.. Alkaa herra TXXXX puntti tutista.

*tut. Mä laitan nyt hälle seuraavanlaisen viestin: "Hei Txxx. Olisi todella kiva, jos voisit kertoa missä meidän suhteen mennään? Luulisi urheilijankin osaavan sanoa missä mennään. Tulen seuraavaksi käymään sinun luonasi hakemassa vastauksia jos ei tule soittoa/viestiä."

Yhteistyössä