Mies meni sitten jatkoille :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Oli iltaa viettämässä kaupungilla työporukan kanssa.Laittoi aamuyöstä viestin että menee jatkoille ja tulee kotiin kun ne loppuu. Laitoin viestin takas , että ei tarvi tulla! Koitin hetken päästä soittaa ei vastannut... Liekö panopuuhissa vai suuttunut. Minä ainakin kihisen raivosta.Mun mielestä perheellinen mies ei tarvi mennä minnekkään jatkoille....

Se kuitenkin laittoi viestin ja ilmoitti... Mietippä jos olisi jättänyt ilmoittamatta? Luultavasti arvasi että olet raivona ja jätti sen takia vastaamatta. Ei ehkä halunnut työkavereidensa kuulevan...

Toki tuo v****aa ja rankasti :hug: mutta ei siihen kuitenkaan ehkä maailma kaadu :)

enpä minäkään ilosta hyppisi, jos mies vaan ilmoittaa menevänsä jatkoille. Olis pitäny neuvotella. Miehillä vaan tuntuu olevan erioikeuksia ku naisilla. Onnistuiskohan teillä, et sinä vaan ilmoittaisit tekstarilla illan päätteeks, et menet vielä jatkoille ja mies vaan tyytyväisenä toteaa, et Ok! Pidä hauskaa! ?

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
enpä minäkään ilosta hyppisi, jos mies vaan ilmoittaa menevänsä jatkoille. Olis pitäny neuvotella. Miehillä vaan tuntuu olevan erioikeuksia ku naisilla. Onnistuiskohan teillä, et sinä vaan ilmoittaisit tekstarilla illan päätteeks, et menet vielä jatkoille ja mies vaan tyytyväisenä toteaa, et Ok! Pidä hauskaa! ?

No kyllä onnistuisi!

no kyllä se meillä näin toimisi!! :O ihme nipotusta tosiaan, anna toisen pitää hauskaa ja pidä huoli, että sama toimii myös toisin päin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:

No kyllä onnistuisi!

Meillä kanssa onnistuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Aina kun mun kumppani on mennyt "jatkoille" , ne jatkot on olleet seksiä.
Mutta sitä sattuu, ja kun sitä sattuu, niin se sattuu.

Voi raukkaa! Petturimiehiä olet valinnut itsellesi, vai onko kyse samasta tyypistä? jssap

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Oli iltaa viettämässä kaupungilla työporukan kanssa.Laittoi aamuyöstä viestin että menee jatkoille ja tulee kotiin kun ne loppuu. Laitoin viestin takas , että ei tarvi tulla! Koitin hetken päästä soittaa ei vastannut... Liekö panopuuhissa vai suuttunut. Minä ainakin kihisen raivosta.Mun mielestä perheellinen mies ei tarvi mennä minnekkään jatkoille....

no oot kyl tiukkis!! sori vaan....sun ukkos on ainakin tunnollinen ja ilmottaa!1 olisit tyytyväinen

Minulla vaimoni ei edes ilmoita jos menee jatkoille.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

täällä yksi perheellinen nainen joka menee aina jatkoille kun viihteellä. aamulla kotia. koskaan ei ole ollut pettämisiä

Alkuperäinen kirjoittaja mikäs tuossa:
täällä yksi perheellinen nainen joka menee aina jatkoille kun viihteellä. aamulla kotia. koskaan ei ole ollut pettämisiä

Meillä se toimii niin että mies sanoo aina menevänsä parille kaljalle ja kuvittelee mun vielä uskovan tuon pari.. Tulee kotiin sitten kun tulee, toisinaan aamuneljältä, toisinaan sitten seuraavana päivänä puolen päivän maissa tai joskus.

Kun minä lähden ulos niin yksinkertaisesti sanon meneväni kavereitten kanssa ulos ja se siitä. Mä voin tulla ajoissa, taikka mä olen voinut miehen tietämättä varata hotellihuoneen ja nauttia siellä rauhallisesta yöstä ja aamusta. Ja kotiin menen kun siltä tuntuu.

Toki meillä mies käy paljon usemammin kuin minä, mutta kotiintuloaikoja ei mulle enää kukaan määrää

mitä ihmeen pahaa on jatkoille menemisessä? :o
meil harrastaa sitä molemmat ja asia on ok kunhan ilmottaa vaan ettei huolissaan tarvi olla... yleensä itekki ilmotan jo ennen ku lähen ees kotoa et meen varmaanki jatkoille (meil tosin menee baariki kii jo klo2)

Yhteistyössä