ostoreskontranhoitaja paikalla, mitä haluatte kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljonko sun palkka on? Hoidatko sekä myynti- että ostoreskontraa vai jompaakumpaa? Minkä "alan" laskuja inhoat eniten? Minä hotellilaskuja niitten moninaisen tiliöinnin vuoksi, sekä ALV-verokantojen vuoksi ja leasinglaskutkin on aika hanurista. Ulkomaalaisiin laskuihin olen jo tottunut, mutta niissäkin on omat juttunsa mm. monet ei merkitse eräpäivää ja sitten lasku oiskin pitänyt maksaa tyyliin HETI. Joutuu aika paljon ottamaan vastuuta "virheistään".

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen ostoreskiksen hoitaja:
Paljonko sun palkka on? Hoidatko sekä myynti- että ostoreskontraa vai jompaakumpaa? Minkä "alan" laskuja inhoat eniten? Minä hotellilaskuja niitten moninaisen tiliöinnin vuoksi, sekä ALV-verokantojen vuoksi ja leasinglaskutkin on aika hanurista. Ulkomaalaisiin laskuihin olen jo tottunut, mutta niissäkin on omat juttunsa mm. monet ei merkitse eräpäivää ja sitten lasku oiskin pitänyt maksaa tyyliin HETI. Joutuu aika paljon ottamaan vastuuta "virheistään".

Ehkä just noi ulkomaan laskut on hankalia, koska niitä tulee niin harvoin, ei oo rutiinia niiden hoitoon.
Ja toi ALV muutos teki ylimääräistä hommaa..
Ja pelkkä osto on mulla, myyntireskontran hoitaa eri henkilö.
Ja palkka on ihan peestä. niinku toimistoalalla yleensäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Maksaako yrityksesi laskut eräpäivinä ja jos ei maksa, miten maksupäivät määritellään (onko erillinen ohjeistus siitä, kauanko maksamista venytetään?)?

Laskut pyritään maksamaan eräpäivinä.
Laitan sähköisesti laskut eri osastoille hyväksyttäväksi, jonka jälkeen palaavat mulle maksettavaksi, Joskus viipyy siel kierroksella.

Alkuperäinen kirjoittaja hommaan nähden:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Täältä sivusta huikkaan että 2400e. En ole ap.
Hyvä palkkahan toi on.

Paras palkka mitä olen koskaan saanut. Mutta homma ei välttis ole niin helppoa (ainakaan meillä) kuin voisi ajatella, ihan oikeesti pitää tietää asioita ja olla vähän ajan hermolla, sekä omata maalaisjärkeä. Ei niitä laskuja voi vaan iskeä koneelle ihan apinana. Meillä ainakin virheet muistetaan kauan ja jokaisesta tekemästään mokasta saa kuulla.

Yhteistyössä