?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen paikalla myös:Alkuperäinen kirjoittaja ??:
miten jaksat yhtä paskaa duunia kuin minä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko työpaikkasi ihan oikeasti Suomessa?
Koska yllättävän monella firmalla se on jossain ulkomailla missä ei sitten tietenkään voi suomen kielellä asioida.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Onko työpaikkasi ihan oikeasti Suomessa?
juu-u
miks ei olis
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen ostoreskiksen hoitaja:Paljonko sun palkka on? Hoidatko sekä myynti- että ostoreskontraa vai jompaakumpaa? Minkä "alan" laskuja inhoat eniten? Minä hotellilaskuja niitten moninaisen tiliöinnin vuoksi, sekä ALV-verokantojen vuoksi ja leasinglaskutkin on aika hanurista. Ulkomaalaisiin laskuihin olen jo tottunut, mutta niissäkin on omat juttunsa mm. monet ei merkitse eräpäivää ja sitten lasku oiskin pitänyt maksaa tyyliin HETI. Joutuu aika paljon ottamaan vastuuta "virheistään".
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Maksaako yrityksesi laskut eräpäivinä ja jos ei maksa, miten maksupäivät määritellään (onko erillinen ohjeistus siitä, kauanko maksamista venytetään?)?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kerro palkkasi! Mäkin oon tehny töitä ostoreskontrassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Täältä sivusta huikkaan että 2400e. En ole ap.
Hyvä palkkahan toi on.Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Täältä sivusta huikkaan että 2400e. En ole ap.
Alkuperäinen kirjoittaja hommaan nähden:Hyvä palkkahan toi on.Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Täältä sivusta huikkaan että 2400e. En ole ap.