Ostin tänään viimeiset joululahjat nettikaupan alesta! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyytyväinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyytyväinen"

Vieras
Kyllä on nyt pikkuisen voittaja-fiilis! Sain tänään ostettua nettikaupan lelujen poistomyynnistä viimeiset joululahjat!

Nyt on kaikki lahjat ostettu pojalle (7-v) ja tytölle (4-v) alesta.

Poika 7v saa:
Cars pyjaman (ostettu tammikuusta alesta)
Merirosvo-kirjan (ostettu suomalaisen kirjakaupan alesta tänä syksynä)
2 pkt cars legoja (ostettu nettikaupan poistomyynnistä)

Tyttö 4 v saa:
Sylvanian families lehmäperheen (ostettu tänään nettikaupan alesta)
Mauri Kunnaksen joulukirjan (ostettu suomalaisen kirjakaupan alesta)
Littlest pet shop hahmoja (ostettu alkuvuodesta hobby hallin alesta)

Olen niin tyytyväinen kun lahjat sai kerrankin edullisesti! Miten teillä muilla lahja-asiat ja muut jouluvalmistelut? Itse alan nyt suunnittelemaan ruokia :)

teille muille tuli nyt lahjaton joulu. Sorry :D

Oikeesti kyllä voi ihminen tulla pienestä iloiseksi. Varmaan sen takia kun muina vuosina olen jouluviikolla juossu hikipäässä kaupoissa ostamassa lahjoja ja kerrankin olen ajoissa ostanut alesta

Omien lasten lahjat on ostettu ajat sitten. Ei niitä kyllä edes ole kuin yksi per naama.

Miehelle, äidille, siskolle, mummolle, ystäville, kummilapsille.. kaikki vielä ostamatta :O
Yleensä ne on jo tähän mennessä hommattu, en tiedä mistä nyt tulee, kun homma on ihan levällään.

Joo, vinkkaa kauppaa meille mattimyöhäisillekin =)

En ole ostanut vielä lahjan lahjaa. Normaalisti aloittanut jo joulualesta seuraavaksi vuodeksi ostamaan, mutta olen sairastanut vakavasti joten jaksaminen ei ole ollut kovin hyvää sairaalajaksojen vuoksi. Täytyy yrittää katsella.

Täällä kans yksi kaiken jo melkein ostanut :) Alesta olen oikeastaan kaiken ostanut, pääasiassa verkkokaupoista. Helppo joulu. Kummilapselle pitää vielä ostaa lahja ja samaten pari juttua omille lapsille. Ostan loput Prismasta asiakasomistajapäiviltä ensi viikolla. Saa edes vähän alennusta.

Meillä pukin konttiin on jo kerääntynyt mm. vaatetta hulluilta päiviltä, t-paitoja ebaysta ja leluja eräästä hyvästä ja edullisesta verkkokaupasta.

loput lahjat ostin täältä http://www.tenavapalvelu.com Ja tämä hyvä/tyytyväinen fiilis on jatkunut iltaan saakka. Sain nimittäin äsken jääkaapin pestyä :D Yleensä teen senkin vasta jouluviikolla. Olen niin intona nyt. Joulu saa puolestani jo melkein tulla :D

[QUOTE="tyytyväinen";27468545]loput lahjat ostin täältä Tenavapalvelu Ja tämä hyvä/tyytyväinen fiilis on jatkunut iltaan saakka. Sain nimittäin äsken jääkaapin pestyä :D Yleensä teen senkin vasta jouluviikolla. Olen niin intona nyt. Joulu saa puolestani jo melkein tulla :D[/QUOTE]

Aika paskat alennukset tuolla....

Minäkin yritän saada tämän kuun alussa jo kaikki joululahjat ostetuksi. Minulla on ns. pulla uunissa ja pelkään, että olotila voi olla jo täysin toinen joulukuussa, kun tämä homma tästä etenee eteenpäin kohti puoli väliä. Ei silloin välttämättä ole hääviä kaupoissa ravata lahjoja ostelemassa

Tjaa, mulla kaikki lahjat ostamatta.
Ostan varmaan ( taas kerran ) amazonista, niin saa edullisia legoja :)
En osaa ostaa alkuvuodesta lahjoja, kun lasten mieli muuttuu niin ja ostavat omilla viikkorahoillaankin jotain, niin..

Miten te muut osaatte ostaa "pitkin vuotta"?

Aika paljon olen lapsukaiselleni lahjoja jo hankkinut. Ostan hälle myös isänsä puolstea, koska yli 50 v. äijä ei oikein osaa teinitytölle niitä hakkia. Maksaapi sitten miulle. Kelleen muulle en osta kuin omalleni.

Täälläkin on jo yhdet joululahjat ostettu. LA on joulunalusviikolla, joten varmaan kannattais kohta meinkin pistää töpinäksi :)
ps. Jääkaappi meillä kyllä pestään viikottain, kun tehdään sinne iso täydennys. Mutta sauna vielä odottais pesua.

Yhteistyössä