V
vierailija
Vieras
Vitsi koko äijäMä odotan jo niitä haastatteluita, joissa valittaa miten raskasta on jatkuva keikkailu, ettei lomaakaan ehdi pitää![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vitsi koko äijäMä odotan jo niitä haastatteluita, joissa valittaa miten raskasta on jatkuva keikkailu, ettei lomaakaan ehdi pitää![]()
Autossa B istui veneilyn jälkeen stoorissa. Ehkä vuokrasivat veneen vain yhdeksi päiväksi.Millä ajattelit heidän liikkuneen ympäri Italiaa? Veneellä näyttävät viihtyvän.
Sovitaan että lentävät eri kohteisiin, jos se sopii sun tarinaan paremmin.Eikö nyt ollut Italian reissusta puhe?
Kohta on niin ahdistunut ja burn outissa.Mä odotan jo niitä haastatteluita, joissa valittaa miten raskasta on jatkuva keikkailu, ettei lomaakaan ehdi pitää![]()
Onko kaikki sulle aina noin mustavalkoista ja yksioikoista.Autossa B istui veneilyn jälkeen stoorissa. Ehkä vuokrasivat veneen vain yhdeksi päiväksi.
Haluaisiko mummo hiukan silitellä Bojania?Kohta on niin ahdistunut ja burn outissa.
Ei tainnut olla Ischiassa, vaan itse vain huomasin, että sekin on tuolla, mistä Bojan stooreilee.B:hän on liikkeessä, ollut Rooman lisäksi ainakin Napolissa ja Ischiassa. Rooman lähellä on paljon hienoja rantakohteita ja Ischian saarella myös.
Ehkä hän löytää barbin, jolla on ikuisesti pikkarit jalassa. Mulla oli lapsuudessa sellainen siveysbarbi.
Amalfin rannikolla. Ischiasta en huomannut päivitystä, oliko sellainen?Ei tainnut olla Ischiassa, vaan itse vain huomasin, että sekin on tuolla, mistä Bojan stooreilee.
Oli ne ihonväriset pikkarit tatuoitu ihoon.Ai semmonenki oli
Mun tyttärellä oli hiihtobarbi.Ehkä hän löytää barbin, jolla on ikuisesti pikkarit jalassa. Mulla oli lapsuudessa sellainen siveysbarbi.
Meillä oli vaan kaalimaan kakaroita.Ai semmonenki oli
Ei ehkä ollutkaan, luulin niin kun täällä siitä puhuttiin. Oli se pizzeria joka oli Napolista vähän pohjoiseen, kenties ovat siinä jo siirtymässä Roomaa kohti.Amalfin rannikolla. Ischiasta en huomannut päivitystä, oliko sellainen?
Nyt, jos ikinä, sais tauskihassuttelijat ottaa muistiinpanoja. On nimittäin sen luokan iskelmäsanoituksen ainekset tokassa ja kolmannessa kappaleessa.
Hyvä henki kestää aina ohikiitävän hetken vain, täällä entropian laki aina on läsnä, välillä meidät yhteinen sävel yhdistää, mutta sitä ei kahlita voi, ja niin edelleen.
Jonkinlainen galaktinen Lapin Kesä?
Tais venestoorissa näkyä Procida. Se on Ischiaa vähän pienempi, myös tosi kaunis saari mutta vähän rauhallisempi paikka matkailla, ja lähempänä Napolia.Ei tainnut olla Ischiassa, vaan itse vain huomasin, että sekin on tuolla, mistä Bojan stooreilee.
Meillä käpylehmiä. Käpysonnin kyhmy onkin toista maataMeillä oli vaan kaalimaan kakaroita.
Oletko nyt täysin varma, että K seuraa jotain naisten podisisältöjä eli olisi tiennyt mitä nuo E:n jutut ovat. Samalla lailla sitten E:n olisi pitänyt tietää, että K ei halua yksityisasioitaan julkisuuten. Asia on ollut niin monesti tapetilla ja K nyt takuulla on isompi julkkis kuin E. Melko varmasti K on myös suoraan tämän kertonut. Kyllä tällaista toivetta pitää kunnioittaa tai sitten pitää todeta, että ei tämä onnistu. K ei muuten ole kertonut julkisesti mitään panopuuhistaan. Lavalla saattaa kertoilla selvästi liioiteltuja ja väritettyjä tarinoita. Ei niitä voi pitää yksityiselämästä kertovina. OF ei ollut muuta kuin pikkutuhmaa pelleilyä ja jotkut fanit vain ihan turhaan siitä intoili.Kyllä K tiesi kenen kanssa hän on suhteessa. Jos ei, niin sitten K on ääliö. Ei todellakaan ole E vika jos K ei tiedä kenen kanssa seurustelee. E on tehnyt podcastiä kauan ennen K tuloa kuvioihin. K on ihan turha myöskään esittää pyhimystä kun on OF tehnyt ja omista panopuuhista ihan julkisesti kertonut. Jos tämä suhde johonkin kaatui niin ajan puutteeseen. K on todella kiireinen kesä. Ei keikailun ja levyteon välissä ole aikaa panostaa suhteeseen.
Ei kertonut mitään seksijuttujaan pässi.No siinä iänkaikkisessa Roope Salmisen podissa
Mitäs nyt poistuu?Poistelija taas paikalla.
Haluaisitko pässikyhmystä lamposeniEi kertonut mitään seksijuttujaan pässi.
Ei muuta ihmeellisempää kertonutkaan.Mitä kertoi? Muistan vaan, että puhui ettei yhden illan jutut lähe.
Minulle kerrottiin vasta kun oli 21-vuotias miten lapset tehdään.Meillä käpylehmiä. Käpysonnin kyhmy onkin toista maata