K
kerttu
Vieras
ostin body shopista sellaiset "puffit"ja herkullisen tuoksuiset suihkugeelit.Mitäs te muut laitatte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..
No en ajatellut minäkään mitään viedä, meillä kun ei ole edes joulujuhlaa.
Keväällä olen vienyt, kun on tavallaan päiväkotivuosi pulkassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..
No en ajatellut minäkään mitään viedä, meillä kun ei ole edes joulujuhlaa.
Keväällä olen vienyt, kun on tavallaan päiväkotivuosi pulkassa.
Ei meilläkään ole joulujuhlaa, mutta johtuu varmaan siitä kun ollaan vuorohoito-päiväkodissa. Lisäksi on paljon asioita, jonka vuoksi en ole tyytyväinen päiväkodin toimintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:Aminohappo, ootko hesasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..
Juu niin tekevät. Munsta on kuitenkin ihan kiva muistaa heitä ja kiittää hyvästä hoidosta. antaa taas voimia jaksaa kun välillä saa kiitostakin. Niin tämähän pätee muutenkin =)