ostin tänään lahjat päikkärin tädeille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..

No en ajatellut minäkään mitään viedä, meillä kun ei ole edes joulujuhlaa.
Keväällä olen vienyt, kun on tavallaan päiväkotivuosi pulkassa.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Siis täh.. Oonko mä ainut joka ei ajatellut ostaa mtn.. Ne tekee työtänsä?? JA saa siitä palkkaa..

Ei meilläkään ole joulujuhlaa, mutta johtuu varmaan siitä kun ollaan vuorohoito-päiväkodissa. Lisäksi on paljon asioita, jonka vuoksi en ole tyytyväinen päiväkodin toimintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Ei meilläkään ole joulujuhlaa, mutta johtuu varmaan siitä kun ollaan vuorohoito-päiväkodissa. Lisäksi on paljon asioita, jonka vuoksi en ole tyytyväinen päiväkodin toimintaan.

Mä olen kyllä tyytyväinen ja tädit kivoja, mut en tosiaan ajatellut nyt lahjoa heitä. Poika tosin jää 19.pvä joululomalle joten jos haluaisi niin voisi tietysti viedä koko ryhmälle vaikkapa jotain herkkua.

No en mitään vie! Ja että loukkaantuuko tädit jos ei vie, hah. Loukkaantuuko tarhan siivoojat jos et muista niitäki, tai keittäjät? Mieti jos keittäjä sylkäisee koko kevään sun lapses lautaselle jos et vie sille jotain... Oikeasti, miks ihmeessä niille pitää viedä? Mihin ne tunkee ne kaikki kamat joita saavat vuosien varrella. Kaikesta ei voi edes tykätä..

Juu niin tekevät. Munsta on kuitenkin ihan kiva muistaa heitä ja kiittää hyvästä hoidosta. antaa taas voimia jaksaa kun välillä saa kiitostakin. Niin tämähän pätee muutenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:

Juu niin tekevät. Munsta on kuitenkin ihan kiva muistaa heitä ja kiittää hyvästä hoidosta. antaa taas voimia jaksaa kun välillä saa kiitostakin. Niin tämähän pätee muutenkin =)

No hyvästä hoidosta voi kiittää..

kerran vietiin namia jokaiselle kolmelle hoitajalle,ihan vaan sen takia kun tyttö itse esitti toiveen..Häntä harmitti,kun kaikki muut (no ei onneks kaikki,vaan ne parempi tuloiset ) vei jotain..Sitten eskarin loppuessa ostettiin kukkaset jokaiselle hoitajalle.Mutta en ymmärrä miksi hoitajia/opettajia pitäisi lahjoa :/

me ostettiin semmoinen vanhanaikainen kuparinen piparkakkumuotti ja siihen jouluservettejä ja konvehteja, tehdään sellofaaniin:) per hoitaja, meillä niitä tätejä 5 kpl. (eli jotain pientä pitää kehitellä muuten tulee kalliiksi...)
ja neuvolaan viedään terkkarin tädille jotain samantapaista.

Mä ajattelin, että tyttö askartelee kerhotädeille kortit.

Työtänsä ne tekee ja palkkaa siitä saa, mutta ainakin meidän kerhossa tädit on ihan uskomattomia, työhönsä omistautuneita tätejä jotka jaksaa järjestää mitä erilaisempia retkiä ja juttuja lapsille jne. Ovat kyllä joulukortit ansainneet!

LAhjonta ei ole mikään pakkojuttu..
Vaan jos haluaa muistaa...mikä ettei.Muttei siitä saa tulla pakkopullaa...kun muutkin,,miksei mekin..ja peeveli-kun ei olis edes varaa..

pk. täti itsekkin

APUA!!!

Mä en vienyt koskaan mitään, minään juhlapyhänä.
Ne tosiaan tekee sen työnsä ja saa siitä käsittääkseni palkkaa.
(Plussana, jotta poitsun pkssa oli muutama sellai hoitaja, joille olsin vieny risuja, jos jotain olis tarvinnu viijä... :whistle: )

Eikä tule pojan opettaja sen enempää lahjoja saamaan...Mihin ne tunkee ne KAIKKI kynttilät ja pipparit joita niille (käsitykseni mukaan tosi moni harrastaa tätä lahjomista...) tyrkätään joka jumalan juhlapyhä? :o

Meiltä menee Partyliten somiste pari ja tuikkivia yksi paketti.

Mietin vaan että miten kirjottaisin nätisti että muistathan että näissä saa polttaa vaan Partyliten kynttilöitä jota saa minulta sitten lisää tarvittaessa ( en ole myyjä mutta voin tilata hänelle niitä.) vai mitenköhän sen kirjottaisi? :/

Yhteistyössä