Ostin tänään tatuointilahjakortin itselleni :)

minä,
Mun tutulla naisella on kanssa tatskoja. Hän kerran puhui että jos menee vaikka jossain kypylässä suihkuun tai pukuhuoneeseen esim. niin äkkiä tulee tilaa kun muut häippäsee :)
 
Leidi V
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mun tutulla naisella on kanssa tatskoja. Hän kerran puhui että jos menee vaikka jossain kypylässä suihkuun tai pukuhuoneeseen esim. niin äkkiä tulee tilaa kun muut häippäsee :)
:LOL: :LOL:

Mulla on viisi tatuointia eikä tapahdu mitään tuollaista kun mä tulen paikalle. Montako tatuointia pitää olla, että noin tapahtuu? :D Sori nyt vain, mutta en usko tuota sun juttuasi vaan sun tekstisi on selvästi taas jotakin tatuointien vastaista soopaa.
 
Tää liike on Inkyqueen ja oli Grouponin kautta tarjous. Toivon ja luotan ,että jälki on hyvää
Mä olen kyllä kuullut vähän huonoa tuosta Inkyqueenista ja nimenomaa noista diileistä. Tai siis että tatuointien hinta sitten määritellään niin korkeaksi, että tuo todellinen alennus pienenee. Normaalisti 100 euron kuva maksaakin sitten 150 euroa jne.

Hantasta en kommentoi, makunsa kullakin. Itse en menisi.
 
kääks
en ikinä ottaisi tatuointia hantalta. jos otan pysyvän kuvan ihooni, haluan kuvan olevan todella laadukas, taidokkaasti tehty ja kaunis. ootko yhtään ottanut selvää tuosta paikasta? aika paljon näyttää olevan ihmisillä huonoja kokemuksia... monilta on pyydettykin enemmän rahaa diileistä jne.
 
jdkjgso
Voi ei. Iso osa noista diilijutuista on kusetusta. Huonoa työtä tehdään kun alennuksella joudutaan tekemään. En tosiaan uskaltaisi ikuista kuvaa ottaa tuollaista kautta :/
 
Ovat muut mitä tahansa mieltä tatuoinneista niin se ei vaikuta minun päätökseeni mitenkään.
Tatuoinnin perhoset kuvastaa minun lapsiani ja tunnet,että niin voi pitää he aina lähelläni olivat he sitten missä tahansa
 

Yhteistyössä