Mä näen jo etukäteen painajaisia ensi kevät-talvesta, kun tämä vauva syntyy. Mihin ihmeen takkiin ja vaatteisiin mä sitten pukeudun? Ei toivoakaan mahtua entisiin eikä kyllä tosiaankaan ole tahtoa ostaa uusia (isompia)... Mutta johonkin pitäs mahtua sillä välillä ennen kuin saa kiloja pois. =) Varmaan noita mammafarkkuja joudun käyttämään vielä raskauden jälkeenkin. Isomman toppiksen jouduin ostamaan nyt jo tämän mahan takia. Se ei tosiaankaan pue mua, mutta suurin kriteeri oli se, että maha ja persus mahtuu. Tuo kriteeri karsikin sitten pirusti vaihtoehtoja.. Niin ja tahdoin vielä, että se on halpa. Toi maksoi 30 e. Halvin minkä löysin.
Mutta joo. Se itsensä palauttaminen alkaa hitaasti. Näkyvimmät muutokset saa aikaan sillä, että korjaa sen, minkä pystyy heti ja odottaa, että ne muut sit tulee vähän hitaammin. Mullakin on suunnitelmissa varata ekana parturiaika (raskausajan sitäkin joutunu välttelemään, kun istuminen ei ole onnistunu niin pitkää aikaa putkeen). Joten älä välitä, jos mies nurisee (epäilenpä), vaan pistä itsesi sen näköiseksi kuin tunnet oikeasti olevasi.