Ostin tänään itsetunnon :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Minäpä menin tänään ostamaan itselleni talvikenkiä, kaulahuivia, jotain järkevän näköistä pipoa, hanskoja ja farkkuja.

No, ostin lapsille vaatteita pari kassillista :ashamed: ja itselleni 1.90? pipon :xmas:
Tää on kyllä aika tyypillistä. silloin todella harvoin kun ostoksia teen, niin kyllä siinä helposti käy just niin että muut saa mutta itse ei. Nyt päätin kerrankin olla puhtaan itsekäs. Tätä käy kuitenkin sen verran harvoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
mä löysin netistä kokoa ekstralehmä-takin
Sittenhän kaikki tarpeellinen alkaa olla koossa. :)
Juu :). Kengätkin tilasin, joten eiköhän tässä kohta kehtaa ihmisten ilmoille.
Mutta arvaas mikä unohtui ? :|
ou nou. Mikä?
Luulin että olit kampaajan unohtanut, mutta sen asianhan olit jo hoitanut. :D

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkis:
Kuulostapa ihanalta! Mä olen suunnitellu samaa, mutta turhan järkevänän tyyppinä sitten mietin, että turhaa tuhlausta kaikki tyynni, kun jaksan/muistan/viittin sen hetken taas hoitaa itteäni ja sitten mukavuudenhalu taas voittaa. Olisko siellä Tarkkarissa myytävänä itsetunnon lisäks viitseliäisyyttä??
Ei ollut. Lukikin vielä että tuote ei sisällä viitseliäisyyttä :D.

Mä olen muuten yleensä just tuollainen. Ja varmaan siks tuo mieskin hermostui. Kun ei tosiaan ole tapana ja nytkin ei oikeesti olis ollut mulla varaa tuohon. Mä siis otin "förskottia" meidän säästötililtä (jonka maksan tietty takaisin) sitä takkia varten ja sitten hassasin rahan höpsötyksiin.

Toisaalta kyllä tuo mieskin on jo useampaan otteeseen huomautellut meikäläisen alusvaatteista, jotka alkaa olla museokamaa. Että suunsa saa pitää supussa vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkis:
Kuulostapa ihanalta! Mä olen suunnitellu samaa, mutta turhan järkevänän tyyppinä sitten mietin, että turhaa tuhlausta kaikki tyynni, kun jaksan/muistan/viittin sen hetken taas hoitaa itteäni ja sitten mukavuudenhalu taas voittaa. Olisko siellä Tarkkarissa myytävänä itsetunnon lisäks viitseliäisyyttä??
joo tuo viitseliäisyys olisi kova sana täälläkin! Tykkäisin olla useemmin "hienona" mutta kun ei jaksa ikinä laittautua jos ei oo mitään kemuja tiedossa. Miksi siihen meneeki niin törkeesti aikaa???
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja :
hankin itselleni itsetunnon laihduttamalla. teki hyvää mulle, ja siitä seurasi koko perheelle.
Sama projekti on päällä kyllä. Vaan kun ei ole paino tippunut sitten millään. Ja se syö meikäläistä ja turhauttaa pahasti. Lääkärissä todettiin että sangen normaalia ettei paino vielä putoa. Vaan kun mä haluan laihtua.

Niinpä mun täytyy nyt koittaa tykätä itsestäni tämmöisenäkin ja jatkaa laihduttamista.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
mä löysin netistä kokoa ekstralehmä-takin
Sittenhän kaikki tarpeellinen alkaa olla koossa. :)
Juu :). Kengätkin tilasin, joten eiköhän tässä kohta kehtaa ihmisten ilmoille.
Mutta arvaas mikä unohtui ? :|
ou nou. Mikä?
Luulin että olit kampaajan unohtanut, mutta sen asianhan olit jo hoitanut. :D
Tai meidän keittiösakset tuon hoisi :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Millasta takkia etsit..

Mä just ostin lidlistä kivan ruskeen toppatakin (lyhyt malli) ja hennesistä pistkän beigen takin joka oli puoleen hintaan ja niin..kokoa sika.. :D
Siis ihan vaan perustoppista. Mä rankaisen itseäni, enkä osta mitään villakangastakkia. Mulla on niitä 2 liian pientä tuolla vaatehuoneessa odottamassa :kieh: :kieh: .

Kiitos vinkistä. Mä kyllä laitoin jo Anttilasta tilaukseen, mutta saas nähdä mahtuuko se. Se kun "vaan" kokoa xxl.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Millasta takkia etsit..

Mä just ostin lidlistä kivan ruskeen toppatakin (lyhyt malli) ja hennesistä pistkän beigen takin joka oli puoleen hintaan ja niin..kokoa sika.. :D
Siis ihan vaan perustoppista. Mä rankaisen itseäni, enkä osta mitään villakangastakkia. Mulla on niitä 2 liian pientä tuolla vaatehuoneessa odottamassa :kieh: :kieh: .

Kiitos vinkistä. Mä kyllä laitoin jo Anttilasta tilaukseen, mutta saas nähdä mahtuuko se. Se kun "vaan" kokoa xxl.
Käyppä lidlistä katsomassa jos lähistöllä on. Oli ruskeita, valkosia ja mustia.. Hyvän näköinen toppatakkia.. maksoi 19.90e..
 
viiden muksun mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Millasta takkia etsit..

Mä just ostin lidlistä kivan ruskeen toppatakin (lyhyt malli) ja hennesistä pistkän beigen takin joka oli puoleen hintaan ja niin..kokoa sika.. :D
Siis ihan vaan perustoppista. Mä rankaisen itseäni, enkä osta mitään villakangastakkia. Mulla on niitä 2 liian pientä tuolla vaatehuoneessa odottamassa :kieh: :kieh: .

Kiitos vinkistä. Mä kyllä laitoin jo Anttilasta tilaukseen, mutta saas nähdä mahtuuko se. Se kun "vaan" kokoa xxl.

Kyllä se sopii. Mä löysin muuten anttilasta just villakangastakin kokoa 46 ja on ihan sopiva (ikävä kyllä vasta tämän kokoinen...). Mä olen kyllä sitä mieltä, että takki on pientä kokoa =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Millasta takkia etsit..

Mä just ostin lidlistä kivan ruskeen toppatakin (lyhyt malli) ja hennesistä pistkän beigen takin joka oli puoleen hintaan ja niin..kokoa sika.. :D
Siis ihan vaan perustoppista. Mä rankaisen itseäni, enkä osta mitään villakangastakkia. Mulla on niitä 2 liian pientä tuolla vaatehuoneessa odottamassa :kieh: :kieh: .

Kiitos vinkistä. Mä kyllä laitoin jo Anttilasta tilaukseen, mutta saas nähdä mahtuuko se. Se kun "vaan" kokoa xxl.
Käyppä lidlistä katsomassa jos lähistöllä on. Oli ruskeita, valkosia ja mustia.. Hyvän näköinen toppatakkia.. maksoi 19.90e..
Hitsi kun mä vähän niinkuin boikotoin tuota putiikkia. Vaan mitäs siitä, periaatteethan on tehty rikottaviksi :D. Pitää käväistä ylihuomenna :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Millasta takkia etsit..

Mä just ostin lidlistä kivan ruskeen toppatakin (lyhyt malli) ja hennesistä pistkän beigen takin joka oli puoleen hintaan ja niin..kokoa sika.. :D
Siis ihan vaan perustoppista. Mä rankaisen itseäni, enkä osta mitään villakangastakkia. Mulla on niitä 2 liian pientä tuolla vaatehuoneessa odottamassa :kieh: :kieh: .

Kiitos vinkistä. Mä kyllä laitoin jo Anttilasta tilaukseen, mutta saas nähdä mahtuuko se. Se kun "vaan" kokoa xxl.

Kyllä se sopii. Mä löysin muuten anttilasta just villakangastakin kokoa 46 ja on ihan sopiva (ikävä kyllä vasta tämän kokoinen...). Mä olen kyllä sitä mieltä, että takki on pientä kokoa =)
Mä en mahdu kokoon 46. Siks mua vähän mietityttää tuo. Tai siis paidoissa kyllä, mutta kokeilin just yhtä 46 kokoista takkia, eikä ollut toivoakaan että kiinni olisin saanut. No, saa nähdä miten käy :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Millasta takkia etsit..

Mä just ostin lidlistä kivan ruskeen toppatakin (lyhyt malli) ja hennesistä pistkän beigen takin joka oli puoleen hintaan ja niin..kokoa sika.. :D
Siis ihan vaan perustoppista. Mä rankaisen itseäni, enkä osta mitään villakangastakkia. Mulla on niitä 2 liian pientä tuolla vaatehuoneessa odottamassa :kieh: :kieh: .

Kiitos vinkistä. Mä kyllä laitoin jo Anttilasta tilaukseen, mutta saas nähdä mahtuuko se. Se kun "vaan" kokoa xxl.
Käyppä lidlistä katsomassa jos lähistöllä on. Oli ruskeita, valkosia ja mustia.. Hyvän näköinen toppatakkia.. maksoi 19.90e..
Hitsi kun mä vähän niinkuin boikotoin tuota putiikkia. Vaan mitäs siitä, periaatteethan on tehty rikottaviksi :D. Pitää käväistä ylihuomenna :)
No mut hei..niin mäki boikotoin...Mut lihavan on joskus lipsuttava
:D
 
Kuullostaa tosi mukavalle, tuohon täytyisi itsekin pyrkiä.
Aina vaan tuppaa käymään niin että kun päättää että nyt ostan itselle jotain niin tyhjin käsin tulee kotiin..
Talvitakkia olisin miäkin vailla. =)
 
hei
Mä näen jo etukäteen painajaisia ensi kevät-talvesta, kun tämä vauva syntyy. Mihin ihmeen takkiin ja vaatteisiin mä sitten pukeudun? Ei toivoakaan mahtua entisiin eikä kyllä tosiaankaan ole tahtoa ostaa uusia (isompia)... Mutta johonkin pitäs mahtua sillä välillä ennen kuin saa kiloja pois. =) Varmaan noita mammafarkkuja joudun käyttämään vielä raskauden jälkeenkin. Isomman toppiksen jouduin ostamaan nyt jo tämän mahan takia. Se ei tosiaankaan pue mua, mutta suurin kriteeri oli se, että maha ja persus mahtuu. Tuo kriteeri karsikin sitten pirusti vaihtoehtoja.. Niin ja tahdoin vielä, että se on halpa. Toi maksoi 30 e. Halvin minkä löysin.

Mutta joo. Se itsensä palauttaminen alkaa hitaasti. Näkyvimmät muutokset saa aikaan sillä, että korjaa sen, minkä pystyy heti ja odottaa, että ne muut sit tulee vähän hitaammin. Mullakin on suunnitelmissa varata ekana parturiaika (raskausajan sitäkin joutunu välttelemään, kun istuminen ei ole onnistunu niin pitkää aikaa putkeen). Joten älä välitä, jos mies nurisee (epäilenpä), vaan pistä itsesi sen näköiseksi kuin tunnet oikeasti olevasi. :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Kuullostaa tosi mukavalle, tuohon täytyisi itsekin pyrkiä.
Aina vaan tuppaa käymään niin että kun päättää että nyt ostan itselle jotain niin tyhjin käsin tulee kotiin..
Talvitakkia olisin miäkin vailla. =)
No otas meikäläisestä mallia ja repäiset :D. Mä olen ihan oikeesti tosi tyytyväinen eikä omatunto soimaa yhtään. Kun muuten sitä on taas vaan pihistellyt ja nuukaillut. Enkä oo käynyt missään tai muuta. Ihan taatusti ansaitsin ostokseni ja niin ansaitset säkin omasi :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä näen jo etukäteen painajaisia ensi kevät-talvesta, kun tämä vauva syntyy. Mihin ihmeen takkiin ja vaatteisiin mä sitten pukeudun? Ei toivoakaan mahtua entisiin eikä kyllä tosiaankaan ole tahtoa ostaa uusia (isompia)... Mutta johonkin pitäs mahtua sillä välillä ennen kuin saa kiloja pois. =) Varmaan noita mammafarkkuja joudun käyttämään vielä raskauden jälkeenkin. Isomman toppiksen jouduin ostamaan nyt jo tämän mahan takia. Se ei tosiaankaan pue mua, mutta suurin kriteeri oli se, että maha ja persus mahtuu. Tuo kriteeri karsikin sitten pirusti vaihtoehtoja.. Niin ja tahdoin vielä, että se on halpa. Toi maksoi 30 e. Halvin minkä löysin.

Mutta joo. Se itsensä palauttaminen alkaa hitaasti. Näkyvimmät muutokset saa aikaan sillä, että korjaa sen, minkä pystyy heti ja odottaa, että ne muut sit tulee vähän hitaammin. Mullakin on suunnitelmissa varata ekana parturiaika (raskausajan sitäkin joutunu välttelemään, kun istuminen ei ole onnistunu niin pitkää aikaa putkeen). Joten älä välitä, jos mies nurisee (epäilenpä), vaan pistä itsesi sen näköiseksi kuin tunnet oikeasti olevasi. :)
Olipa ihana kirjoitus, kiitos :hug: . Enkä mä välitäkään nurinoista. Mä luulen että kunhan pääsen "omaksi vanhaksi itsekseni" myös luonteeni puolesta, niin mies huokaa helpotuksesta. Raukka joutuu olemaan aika varpaisillaan mun kanssani tällä hetkellä.

Ihanaa loppu(?)odotusta sulle. Ja kyllä sä takuulla jotain vaatetta päällesi löydät :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Kuullostaa tosi mukavalle, tuohon täytyisi itsekin pyrkiä.
Aina vaan tuppaa käymään niin että kun päättää että nyt ostan itselle jotain niin tyhjin käsin tulee kotiin..
Talvitakkia olisin miäkin vailla. =)
No otas meikäläisestä mallia ja repäiset :D. Mä olen ihan oikeesti tosi tyytyväinen eikä omatunto soimaa yhtään. Kun muuten sitä on taas vaan pihistellyt ja nuukaillut. Enkä oo käynyt missään tai muuta. Ihan taatusti ansaitsin ostokseni ja niin ansaitset säkin omasi :)
Niin totta, ehkäpä otan susta mallia ja pyyhällän kauppaan heti tilaisuuden salliessa. Jos vaikka heti huomenna!! =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Kuullostaa tosi mukavalle, tuohon täytyisi itsekin pyrkiä.
Aina vaan tuppaa käymään niin että kun päättää että nyt ostan itselle jotain niin tyhjin käsin tulee kotiin..
Talvitakkia olisin miäkin vailla. =)
No otas meikäläisestä mallia ja repäiset :D. Mä olen ihan oikeesti tosi tyytyväinen eikä omatunto soimaa yhtään. Kun muuten sitä on taas vaan pihistellyt ja nuukaillut. Enkä oo käynyt missään tai muuta. Ihan taatusti ansaitsin ostokseni ja niin ansaitset säkin omasi :)
Niin totta, ehkäpä otan susta mallia ja pyyhällän kauppaan heti tilaisuuden salliessa. Jos vaikka heti huomenna!! =)
Heti huomenna ettei jää ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Kuullostaa tosi mukavalle, tuohon täytyisi itsekin pyrkiä.
Aina vaan tuppaa käymään niin että kun päättää että nyt ostan itselle jotain niin tyhjin käsin tulee kotiin..
Talvitakkia olisin miäkin vailla. =)
No otas meikäläisestä mallia ja repäiset :D. Mä olen ihan oikeesti tosi tyytyväinen eikä omatunto soimaa yhtään. Kun muuten sitä on taas vaan pihistellyt ja nuukaillut. Enkä oo käynyt missään tai muuta. Ihan taatusti ansaitsin ostokseni ja niin ansaitset säkin omasi :)
Niin totta, ehkäpä otan susta mallia ja pyyhällän kauppaan heti tilaisuuden salliessa. Jos vaikka heti huomenna!! =)
Heti huomenna ettei jää ;)
Voi hitsi, ihan niinku tuntisit mut, se nimittäin luultavasti jää jos en heti toteuta, hautautuu ikäänkuin tähän arjen pyöritykseen. |O

 

Yhteistyössä