Ostatteko valmiin kakun?..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
..vai teettekö ite ja mitä muuta leivotte äitienpäiväksi? Mä meinaan huomenna väsätä kakun, tosin valmiista pohjista mutta kuitenkin ite ja sitte mustikkapiirakan, mulla oli valmis piirakkataikina pakkasessa ja tänään ostin pussin mustikoita kaupasta, sitten on keksejä, siinähän on ne tärkeimmät tarjottavat.

Mä en tehny koskaan äitienpäiväksi täytekakkua. Mies on yleensä ostanut sen kaupasta.
Muihin juhliin kyllä on tullu täyskäritt tehtyä. Viikon päästä sunnuntaina on meidän neitien 2v ja 5v synttärit. Niihin pitää tehdä kakku. Äitienpäiväksi meinaan leipoa kuivan kakun ja osan voin pistää pakastimeen.

mä just suunnittelin et jos hakisin valmiin kakkupohjan kaupasta ja aineksia sinne sisään ja päälle ni sit jos ukko ja poika tekis kakun yhessä..

mut en tiiä osaisko ukko sittenkää...pitää varmaa viel vatkata kermaki valmiiks ja sit laittaa ohjeet et mitä laitetaan mihinki :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mä en koskaan enään tee kakkuja, koska aikanani onnistuin aina ne pilaamaan. Äitienpäiväksi en osta kakkua. Ellei ukko sitä käy hakemassa niin sitten ei. Äitienpäivällä sinänsä ei ole mulle merkitystä. Mielummin otan arvostusta PÄIVITTÄIN vastaan =)
Viikon päästä meille tosin ostetaan valmiskakku, sillä meillä juhlitaan esikon synttäreitä.

Tänään tehdään tytön kanssa pohja ja huomenna laitetaan täytteet ja kuorrutukset. Muuta ei leivota.

Osan kakusta vien isän luo, koska ei tule kahdestaan sitä syötyä.

En tee enkä osta. Äitienpäivän hyväksi mä en tee mitään, mun mielestä se ei ole äitienpäivän idean ja aatteen mukaista, että äiti hikipäässä leipoo ja siivoaa, että perhe saa viettää äitienpäivää :/ Eli ei mee mun jakeluun, että äidin pitää tehdä itselleen päivä :headwall: \|O

Yhteistyössä