Ostatteko te kirpparilta leluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Lelulaatikkoinventaario takana ja ylimääräsiä leluja olisi tuolla menossa myyntiin; ostaako kukaan kirpparilta nykyään leluja? Ja jos ostaa niin mitä/mihin hintaan? :wave: :D

Mulla olisi vauvan leluja vaikka kuinka paljon (helistimiä, vedettävä soittorasia, puhelin joka soi, ymymymym.) ja sitten jotain pikku-ukkoja, ym.sälää. Pehmolelujakin meillä on tosi paljon mutta meneekö ne kaupaksi?

Kyllä ostan, ehjiä ja siistejä kohtuu hinnalla. On tullut ostettua mm. vauvan leluja, kaikenlaisia, isommalle pikkuautoja, ulkoleluja, muumitalo, autorata, parkkitalo..

Juu, en viittis edes viedä mitään rikkinäisiä tai muuten nuhjusia leluja myyntiin. Ihan sillä periaatteella että mitä itsekin ostaisin.... mutta leluja on tullut vähemmän kirppareilta ostettua niin siksi tässä pohdiskelen että millanen menekki niillä on.

niin meinasinkin että itse ostan esim semmosia, mitkä pystyy itse pesemään ja putsaamaan. Mutta siis en sellaisia missä voi olla pukluja tms. eikä niitä oikeen saa veke. Eli en pehmoja, mutta muovisia kyllä ;) samoin puisia.

Kyllä siistit ja ehjät lelut menee hyvin kaupaksi kirpparilla, kuten lastentarvikkeet ja -vaatteet yleensäkin. Itekin oon ostanu ja myyny paljon. Barbiet, legot, nuket ja rattaat, pikkuautot ym... Muutama euro hintaa niin kauppa käy, esim. barbinukke pari-kolme euroa, nukenrattaat kympillä, Puuha-Peten auto pari e, pikkuauto 50 senttiä tai eurolla useampi jne. Vauvanhelistimet 50 s - euron.

Nonnih; täytyypä alkaa sitten kirpparipöytää varailemaan ja hieman hintoja miettimään. :xmas: Ja useampi kaappi on vielä läpi käymättä joten eiköhän tavaraa myyntiin löydy. :D

Yhteistyössä