ostatteko te kaikki jotakin kerhotädeille??

tarhatäti
Meillä oli kevätjuhlat eikä yksikään 26 lapsesta tuonut yhdellekään tädille yhtään mitään.

Että älä ota paineita! :D Viet, jos haluat, mutta ei ole mitenkään pakollista.


Itse muistan pienen koululaisen opea ja kouluavustajaa aina jouluisin ja keväällä.
 
tjaah
Alkuperäinen kirjoittaja Åippå:
Kouluissa nykyään KOULUNKÄYNTIAVUSTAJIA ei kouluavustajia
Tietääkseni on molempia. Koulunkäyntiavustaja on yleensä oppilaan henkilökohtainen avustaja, tai saattaa erikoiskoulussa olla kai yleisessä käytössäkin. Kouluavustaja taas avustaa luokassa ja toimistossa vähän kaikissa asioissa maan ja taivaan välillä tavisluokassa taviksia sekä opettajia.
 
Kulkunen
Typy teki kerhotädeille ja avoimen päiväkodin tädeille ite kortit. Tuskin muuta laitetaan. Varsinkin kun esim. noilla avoimen päiväkodin tädeillä on öö ööö melkein 80 lasta yhteensä joille ne avointa päiväkotia pitää. Pikkusen tulisi kukkaa ja suklaata ynnä muuta, jos kaikki veisi. Korttejakin varmasti tulee, mutta tyttö ite halusi askarrella, niin mikä jottei.
 
mä en vie mitään kukkia, kynttilöitä tms. koska en voi tietää allergioista ja luulen, että opettajilla/kerhotädeillä on tuikkukuppeja ja kukkapuskia kyllästymiseen asti kotona kun niitä joka vuosi varmasti saavat. jouluna ostin "toisenlaisen lahjan" kirkon ulkomaanavulta ja nyt varmaankin jotain samantapaista.
 
Vierailija
Päiväkotiin olen vienyt jotain kaikille yhteistä kahvipöytään ennen kesälomia. Henkilökohtaisempaa sitten, kun lapsi jäänyt kokonaan pois hoidosta. Mutta, kyllä, ostan jotain, koska haluan näin kiittää hyvästä hoidosta.
 

Yhteistyössä