Ostatteko joululahjat sisarusten lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti
Mun veljen tyttö on jo aikuinen, hänelle ei osteta. Siskon poika on myös meidän kummipoika ja hänelle ostetaan. Mut mä olen sanonut sisaruksilleni, että meidän lapsille heidän ei tarvitse ostaa. Sisko ostaa kuitenkin toiselle meidän tytölle, koska on hänen kumminsa.

Ja miehen ainut veli on kuollut, hänellä ei ollut lapsia.
 
siiri
Ostaisin jos niitä olisi, mutta minusta se on ihan sopimusjuttu. Esim kaverilla siskolla kaksi lasta joista toisen kummi ja toisen lapsen kummi on toinen sisko. Lapsilla (tai äidillä) oli niin hurjat toiveet että päättivät nämä kummit että ostavat vain kummilapselleen. Muilla ei siis vielä lapsia ollut.
 
Me ollaan sovittu, että ostetaan vain kummilapsille. Meillä on jo aika paljon noita serkkuja lapsella, joten ollaan aikuisten kanssa sovittu pelisäännöt. Ollaan vielä keskenään ristiin lapsien kummeja, joten itsekin ostan lahjan kolmelle kummilapselleni, jotka ovat samalla siis muksun serkkuja.
 
ostetaan toistaiseksi lapsia on 7 kpl joista yksi kummilapsi
miehen sisaruksillekin ostetaan oman veljeni, isäni ja äitini kanssa ollaan jo sovittu monta vuotta sitten ettei osteta aikuisille kun kaikilla rahat suht tiukilla ja erilaiset maut eli äiti ja veli saa ässä arpoja ja suklaata meiltä
odotan et koska mies tajuaa tehdä saman sopimuksen :xmas:

eniten nyt mietin sitä kun minun kummipojan siskolle olen ostanut joululahjan mutta on jo 13v joko sen kehtaisi jättää pois? ajattelin kyllä et jos ostais vaan jonkun rasva lahjapakkauksen tai vastaavan.
 

Yhteistyössä