Ostatteko itsellenne lahjoja? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maomao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maomao

Aktiivinen jäsen
23.05.2010
4 535
12
38
Vähän tyhmä kysymys ehkä.. mutta kun mulla ei ole esim. miestä eikä niin isoja lapsia, että ostaisivat mulle jotain. On ollut sitten tapana ostaa itselleni jotain äitienpäiväksi ja synttärilahjaksi. Viimeksi ostin sormuksen :D

Kohta olis synttärit ja ajattelin ostaa jonkun kauniin riipuksen.

Olenko ainoa tällainen höperö? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Jouluks saatan ostaa mitä haluan ja synttäreiks saan yleensä äidiltä rahaa, jolla saan sitten ostaa itselleni jotain.

Mä taas joskus joulunaikaan vien äitin kultasepänliikkeen eteen, annan sille muutaman kympin ja sanon että mees ostaa mulla joku lahja :D Sillä kun ei ole varaa mulle koruja ostella enkä sitä odotakkaan, ja säilyy yllätyksenä että millasen esim riipuksen sit jouluna saa :) Joskus vihjaan että joku tähit olis iva tai joku perhonen olis nätti, mut vapaavalinta myös on :)

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Jouluks saatan ostaa mitä haluan ja synttäreiks saan yleensä äidiltä rahaa, jolla saan sitten ostaa itselleni jotain.

Mä taas joskus joulunaikaan vien äitin kultasepänliikkeen eteen, annan sille muutaman kympin ja sanon että mees ostaa mulla joku lahja :D Sillä kun ei ole varaa mulle koruja ostella enkä sitä odotakkaan, ja säilyy yllätyksenä että millasen esim riipuksen sit jouluna saa :) Joskus vihjaan että joku tähit olis iva tai joku perhonen olis nätti, mut vapaavalinta myös on :)

siis tähti olis kiva :D