[QUOTE="vieras";28018033]Miksi ostatte / Miksi ette osta?
Minkä ikäisille lapsille?
Minkä tyylisiä vaatteita?
Hyvät & huonot puolet H&M:n lastenvaatteissa?[/QUOTE]
Ostan. Olen aina ostanut molemmille lapsille, tytölle ja pojalle. Kun vähän katsoo, niin sieltä saa hyvälaatuisia vaatteita kohtuuhinnalla. Lapset on nyt 10- ja 7-vuotiaat.
Mä ostan aika perusvaatteita nykyisin eli molemmille kaikki alkkarit ja sukat on sieltä. Tytölle kaikki legginsit, molemmille paitoja ja neuleita. Ulkovaatteita en ole ostanut, enkä tyttärelle hameita tai housuja, kun niissä ei voi säätää vyötäröä ja tytär on tosi hoikka. Samoin legginsit on vain niitä neulelegginsejä. Trikoiset on kaikki liian leveitä, joten ne ei käy. Kesäksi täytyy ostaa aina jostain muualta.
Lapset valitsee itse paitansa ja muutkin, joten ne on sitten heidän makunsa mukaisia. Tytölle ei saa olla mitään hörselöitä, ei nauhoja, rusetteja ym. Ihan jotain yksinkertaisia, joissa voi olla joku kuva, mutta yksivärisetkin käy. Poika valitsee suosikkihahmojaan eli autoja, angry birdseja ja jotain mielestään kivoja.
Huonot puolet on tyttärelle tuo säätömahdollisuuden puuttuminen ja nyt uutena murheena liian iso kokoero lasten puolelta sinne nuorten puolelle. Lasten vaatteet on liian pieniä, mutta ne nuorisopuolen vaatteet on valtavan isoja. Pitää vaihtaa kauppaa ja ostaa nyt sitten muualta. Lasten 128 on nyt pieni, mutta se nuorisopuolen 134 cm on todella valtava. Joissain muissa merkeissä on välikokojakin tai tuo 134 ei ole niin valtavan iso.