Ostatteko eskarilaiselle vielä toppahaalarin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
No en ikinä ostais. En osta ees 4-vuotiaalle. Nehän on pikkulasten pukuja..
mun mielestä eskarilainen ja varsinki 4-vuotias on viel pikkulapsia.
niin ja jos ois omasta lapsesta kyse,ni sais jo ihan ite päättää ton ikäsenä et kumman haluaa.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
No en ikinä ostais. En osta ees 4-vuotiaalle. Nehän on pikkulasten pukuja..
4-vuotias on pikkulapsi, en ostaisi eskarilaiselle enää.
On se eskarilainenkin pikkulapsi, ja ryömii lumihangessa siinä kuin pari vuotta nuoremmatkin. Riippuu ihan lapsesta, ja mielipidettä voisi kysyä käyttäjältä itseltäänkin.
 
Herranjie
Oikeastiko mietitte, että haalari on pikkulasten puku??? Tai siis vaikka olisikin, niin onhan eskarilainenkin vielä pikkulapsi!!! Haalari on paljon, paljon kätevämpi kuin kaksi osainen ja ainakin päiväkotiin ostaisin ehdottomasti haalarin. En edes ymmärrä, että eskarilainen osaisi vaatia kaksiosaista pukua.
 
vieras
Meillä pojalla oli haalari ja eipä tuo valittanut koskaan. Nopea pukea päälle ja pysyy varmasti lämpimänä. Itse olen töissä pvkodissa ja voin sanoa, että aika monella eskarilaisella on vielä toppahaalari.
 
vieras
No haalari on monta kertaa käytännöllisempi, ainoo mutta siinä on palstamammat jotka mesoo että ei ei, ne on pikkulasten vaatteita, asennekasvtusta pitää taas tarjotaniin lapsille kuin myös näille kaikkitietäville palstamammoille.
 
vieras
Tänään vanhempainillassa (kyseessä ekaluokka Etelä-Suomessa) moni vanhempi oli laittamassa lapselleen päälle haalaria talvella. Tuli vaan yleisesti asia puheeksi ja tosiaan useampi oli sitä mieltä, että haalari olisi ihan passeli vaate koulun pihalle.
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
No en ikinä ostais. En osta ees 4-vuotiaalle. Nehän on pikkulasten pukuja..
Meillä ostetaan sekä 4-vuotiaalle tytölle uusi toppaahaalari talveksi, ja samoten eskarissa olevalle pojalle. Eskarilaisella on kyllä myös 2-osainen puku mutta pienemmäll vain pari haalaria. Koen että ne on paljon käyttökelpoisemmat kuin 2-osaiset, ja nopeempi pukea itse.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja lellu74:
meillä ollu molemmilla lapsilla eskari iässä sekä haalari että kaksi osanen puku. enimmäkseen käytti kuitenkin haalaria =)
Meillä kanssa. Eskarilainen on vielä pikkulapsi, ainakin mun mielestä. Tokalauokkalaiselle en enää osta vaan tyydymme kaksi osaiseen.
 
mie
Eskarilaisella oli viime vuonna haalari ja kaksiosainen puku. Tykkäsi käyttää haalaria eskarissa kun pääsi kuulemma nopeemmin ulos :)
Tänä vuonna kun on ekalla ostan taas molemmat, katsotaan kumpi kuluu käytössä enemmän, veikaan että vieläkin se haalari on ykkönen .
 

Yhteistyössä