Ostatko 98 vai 104 senttisen Reimatecin 3 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea valinta taas...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea valinta taas...

Vieras
Niin, tyttö täyttää lokakuussa 3 ja käyttää nyt 98 senttistä Remun välikausipukua. Olisin nyt ostamassa talvipukua alennuksesta, mutta en tiedä kumman ottaisin Reimatecilta, 98 senttisen vai 104 senttisen? Miten olette ostaneet saman ikäiselle? 98 tuntuu sopivammalta, mutta onko se jo tammikuussa pieni? 104 tuntuu taas niin hirmu isolta että mahtaa hukkua alkutalvesta siihen...

Mä ostin 98 cm Reimatecin jonka aattelen passaavan vuoden kuluttua tytölle, joka on nyt 1v7kk / 88 cm. Tällä hetkellä käytössä Reimatec 86 cm, joka ei mene päälle enää keväällä (kyse siis vk-puvuista).

Ensi kevääksi on 92 cm Jonathan, joka saattaa mennä vielä syksylläkin...mutta eiköhän tuo 98 Reimatec ole viimeistään sitten sitä seuraavana keväänä passeli, kun muksu on juuri täyttänyt 3v.

Onko jossain reimatec alennusta tarjolla?
Itse ostan aina sellaisen joka sopii lapselle. Suvussa on niin paljon synnyttäviä naisia, että ei pelkoa että menee vaatteet nopeasti hukkaan.

[QUOTE="Hihhuli";22059110]Onko jossain reimatec alennusta tarjolla?
Itse ostan aina sellaisen joka sopii lapselle. Suvussa on niin paljon synnyttäviä naisia, että ei pelkoa että menee vaatteet nopeasti hukkaan.[/QUOTE]

Mä ostin omani eilen Raision Myllyn Mukelomestasta -50% hinnalla.

Meillä on odottamssa 98 reimatec toppapuku jos vaikka tuo ipana suostuis kasvamaan, viime talvelta on sit 91 rasavil jos tohon 98 kokoon hukkuu. Tirppa täyttää ens kuussa 4 v, joten ei se ikä kaikkee kerro :whistle:
Viimeks kun mittasin oli 98 cm pitkä, mut esim jonathanin vk puku on kokoa 92 ja on just sopiva eli ne vaatteiden mitotuksetkin on vähän merkistä kiinni.

Yhteistyössä